return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Eindexamens
View this Thread in Original format
Asperge
Zijn hier nog meer mensen die dit jaar eindexamen doen?

Ik doe dit jaar eindexamen vwo en ik heb maandag mijn eerste examen: Nederlands!

En hoe sta je ervoo? Ga je slagen?

Ik sta er goed voor dus ik ga wel slagen natuurlijk:D

Nou lucht je hart en uit hier alles wat met de examens te maken hebben:p
Jappio
geen last van :)

succes in ieder geval iedereen die daar wel last van heeft!
Joost
Jep, ik heb volgende week ook examens... Ik sta er wel redelijk voor, moet lukken lijkt me...

Mijn lijst nu:

nl 6,4
lat 4,7
kcv 7
fa1 7
du1 7
en 8,3
letterkunde 6
gs 6
wis b1 6,0
na1 6,5
sk1 6,0
bi12 6,3
anw 8
ec1 6,0
ma 7
lo g
pws g
dj_spare
Ik heb vanmiddag mijn eerste examen gehad (M&O op VWO)... ging redelijk, heb in ieder geval de helft van de punten (dus ws een voldoende :D) maandag nederlands ja...
Teknikol
iedereen suc6 die examen moet doen! heb er zelf geen last meer van:)
EverZ
Heb vandaag ook VWO M&O gehad, heb het net ff nagekeken en heb denk ik ongeveer 55 van de 70 punten. M&O is dan ook m'n beste vak...

Verder sta ik voor Wiskunde een 6.8, AK 6.2 en Geschiedenis een 5.7, de rest is geen probleem. Denk dat ik het wel haal.
BaRTeZ
Ik heb jammer genoeg ook geen examens meer (examans zijn relaxed, vooral de -vrije- tijd er omheen :))

Succes allemaal :)
Muppet
heb ook examens...hoef gelukkig pas maandag te beginnen met Nederlands...voor de rest sta ik er wel redelijk voor, alleen economie en wiskunde kunnen een probleem gaan vormen. Latijn, geschiedenis, a.k en engels moeten wel gaan.
Menno
Heb geen examens gelukkig, maar ik ben wel aan het afstuderen op dit moment.

Alles gaat de goede kant op met mijn scriptie. Ik moet hem 2 juni inleveren en vervolgens 29 juni verdedigen. De scriptie is zo goed als af, dus daar maak in me niet zo druk om.

De eerste en laatste week van juni heb ik ook nog Spaans, Frans en Enegels mondeling. Dit gaat iets moeilijker worden denk ik en dan voornamelijk het mondeling Spaans. Eerlijk gezegd heb ik weinig aan Spaans gedaan dit jaar, dus ik houd mijn hart vast.

Iedereen veel succes alvast.
TranceZoner
Doe voor de derde keer eindexamen VWO...

Ik doe dat op de avondschool en ik heb maar 3 vakken:

- Wiskunde A1,2
- Geschiedenis
- Economie 1,2

En ik mag eindelijk eens allemaal vette onvoldoendes halen op het CSE!!!!!

Wiskunde mag ik een 4.5 halen
Geschiedenis mag ik een 3.9 halen
Economie mag ik een 3.8 halen

kortom, misschien heb ik eindelijk na 8 jaar VWO mijn diploma!!!!!!

Cheers, en veel succes iedereen, of je nou tentamens of eindexamens hebt!

basvh
quote:
Originally posted by TranceZoner
Doe voor de derde keer eindexamen VWO...

Ik doe dat op de avondschool en ik heb maar 3 vakken:

- Wiskunde A1,2
- Geschiedenis
- Economie 1,2

En ik mag eindelijk eens allemaal vette onvoldoendes halen op het CSE!!!!!

Wiskunde mag ik een 4.5 halen
Geschiedenis mag ik een 3.9 halen
Economie mag ik een 3.8 halen

kortom, misschien heb ik eindelijk na 8 jaar VWO mijn diploma!!!!!!

Cheers, en veel succes iedereen, of je nou tentamens of eindexamens hebt!


ik dacht dat je je cito toetsen al gehad had:D :D


maar verder veel succes iedereen! en niet teveel stressen!
Blik
eindexamens zijn zo relax, 2 jaar geleden had ik vanaf eind april, toen moest ik eind mei 6 daagjes terug naar school om eindexamens te maken (stond er best goed voor dus was geen probleem). En daarna vakantie t/m 1 september.

kortom, bijna 4 maanden vakantie achter elkaar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement