return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by TOR
het is een Be-TA anthem, dus laten we het exclusief Belgisch houden.. ;)


kdacht maar die manne zitten al binnen bij platenfirma's, dat vergemakkelijkt de weg misschien? En een mk-s remix zou ik zeker zien zitten :D

das dan misschien voor de 2e vinyl. The beta anthem, remixes by foreigners
Bertn
ah lightworks,



ik wist niet dat je ook op dit forum zat:) zoals altijd: zalig nummer, stap hiermee maar naar de platenfirma... trouwens had jij al niet een paar platen die gesignd waren door een klein label???
pooley
Kijk in zen sig :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by djcresto
seg, kwas de pumaz mix al vergeten


:whip: :whip: :whip: at me

hier gaat stinky feet niet mee kunnen lachen :D
Wildfir3
quote:
Originally posted by TOR en niet letten op Wildfir3, die is een hardstyle freak :p


heb hier nochtans de ballen hardstyle staan op mijne pc
Pumaz
quote:
Originally posted by Kaidreas
hier gaat stinky feet niet mee kunnen lachen :D


What did you call me?:whip:
:p
;)
Jasperovitsj
Nice job Wim! Vette remix, veel power en een heel sterke opbouw! En mij stoort dat stilvallen ook absoluut niet! :)
Zoals het er nu uitziet gaat het al een 2x12" worden blijkbaar! ;) :p
Lightworks
quote:
Originally posted by TOR
het is een Be-TA anthem, dus laten we het exclusief Belgisch houden.. ;)


zeker geen slecht idee :)

zal een Belgische platenfirma wel lukken?
Tiger777
Ik vind dat er op de remix niks aan te merken valt... integendeel ik vind het stilvallen op 5.09 geen probleem. Ik zeg: laten drukken op vinyl die handel!!!
Eagle`
quote:
Originally posted by Lightworks
zeker geen slecht idee :)

zal een Belgische platenfirma wel lukken?



bonzai, verdomme en we zijn met niks minder tevreden. ALs een kuttune als producelast op een sub kan uitkomen, dit zeker !!!

Anyway top remix man.

Wanneer horen we wat van pumaz remix ?

TOR
dit is niet de stijl van Bonzai

en ze hadden Producelast getekend omdat ze wel wisten dat het goed zou scoren.. maar geef toe, het is beter geproducet dan het origineel van Plus Ultra.

de Icone remix is iets anders.. die past wel in ASOT vind ik :)
Pumaz
Op de dag dat ik weet hoe ik de climax moet doen komt de remix :D
En ja van lables, ik zou toch eerst en vooral bij banshee proberen, Fourty-5 materiaal toch wel ;)
Heb deze remix trouwens ff op de ipod gezwierd en zal straks gaan testen hoe hij klinkt op een -off soundsystem van 400W :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement