|
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
ik ben ook enorm perfectionistisch, ik ben nooit content.. ik verafschuw zelfs mijn versie van het BeTA-anthem. maar hoe meer je dan aan iets prutst, hoe slechter het wordt.
ik heb al duizend keer mijn remix van Alone in the Dark aangepast, en het wordt er nooit beter op. :o |
ge hebt een remix van alone in the dark??:eyes: zou ik die is ergens mogen horen? ben wel geïnteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge hebt een remix van alone in the dark??:eyes: zou ik die is ergens mogen horen? ben wel geïnteresseerd, kheb nog nooit een remix van dat nummer gehoord:) |
http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=3066
dat is wel nog een vrij oude versie. de frequenties op de synths zijn iets te hoog en ik heb ondertussen ook de basslijn aangepast.. maar de structuur is onveranderd. |
|
|
| Bertn |
frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths véél dreamier zijn...
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?) |
Bedoel je op uw harde schijf? Er staat nochtans normaal een optie download the track erbij hoor :conf: |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Bertn
frequentie van de synths valt nog goed mee vind ik!! alleen mogen die eerste synths véél dreamier zijn...
een leuk nummer, jammer dat je die dingen nergens kunt opslaan (of was da de bedoeling?) |
Sommige players streamen idd direct uw track als ge ze download als mp3. Kijk uw player settings anders eens na, tkan zijn dat dat aanstaat ;) |
|
|
| TOR |
ik wil gewoon nog es herhalen dat dit echt wel een super BOM is !!
ik ben echt beschaamd voor het origineel als ik het vergelijk met deze versie van Wim... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
ik wil gewoon nog es herhalen dat dit echt wel een super BOM is !!
ik ben echt beschaamd voor het origineel als ik het vergelijk met deze versie van Wim... |
ach ach, niet te bescheiden zijn he:D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
ik wil gewoon nog es herhalen dat dit echt wel een super BOM is !!
ik ben echt beschaamd voor het origineel als ik het vergelijk met deze versie van Wim... |
Serieus? Maak je geen zorgen, na Compos Sui zit iedereen te roepen wat voor een genie je bent ;) |
|
|
| Mystique |
Ik wil het ook horen :whip: :whip: :whip:
Links werken niet meer :( :( |
|
|
| Pumaz |
| Holy thread reviving Batman :eek: |
|
|
| TOR |
na een half jaar ben ik dit nog steeds niet beu :) integendeel zelfs, ik krijg nog steeds een big smile op mijn gezicht telkens ik ernaar luister.
dat wil twee dingen zeggen:
- sublieme melodie van Jack
- magistrale productie van Wim
heb het origineel nog es beluisterd twee weken geleden.. lijkt echt wel nergens naar in vergelijking met deze remix |
|
|
| Xavez |
dit is idd magistrale remix, staat ier nu vollebak te boenken, waar is het origineel ergens te vinden misschien? kwestie van eens te vergelijken :)
Grtz |
|
|
|
|