|
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
wow mega opbouw!!! :) persoonlijk had ik wel iets meer van een explosie verwacht op 04:14 (= harder ??) maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Voor de rest niks dan lof :)
btw: da stille stuk is zalig |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lightworks
ik zal er naar kijken Pumaz, bedankt voor 't checken. 'distortion' is de juiste (engelse) term denk ik ja ;) |
Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*
| quote: |
waar heb je de distortion juist gehoord? of was het op de hele mix? dan kan het wel aan de compressie naar mp3 liggen denk ik. |
Jaja dat bedoelde ik, was dat niet duidelijk? :toothless
From now on, I'll speak English :p
Anyway, please do something about the closed hats :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*
|
mijn Nederlands DAT verbetering krijgt :p |
|
|
| Pumaz |
| See what I mean? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Die kon ik nu niet laten liggen hé :p |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die kon ik nu niet laten liggen hé :p |
Zelfs ni zodat ik em kon oprapen? :( :p
Mooie, mooie remix... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Zelfs ni zodat ik em kon oprapen? :( :p
|
Ge moogt de volgende hebben ;) |
|
|
| Pumaz |
| Er zullen er wel nog genoeg zijn :( |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Aan mijn Engels ga je maar weinig fouten zien, het is mijn Nederlands die veel verbetering krijgt *kijkt eens boos naar TOR*
Jaja dat bedoelde ik, was dat niet duidelijk? :toothless
From now on, I'll speak English :p
Anyway, please do something about the closed hats :wtf: |
Schiet me ni af he Pumaz, maar ik hoor nikske verkeerd met die hats... ;)
Ze zijn wat naast de kicks gebracht om wat spatie op te vullen tov de andere drums, misschien dat het daarom zo klinkt? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lightworks
Ze zijn wat naast de kicks gebracht om wat spatie op te vullen tov de andere drums, misschien dat het daarom zo klinkt? |
Ja dat is het idd...
Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, ik ben een percussie-perfectionist :tongue3 |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ja dat is het idd...
Het ligt waarschijnlijk gewoon aan mij, ik ben een percussie-perfectionist :tongue3 |
Ge moogt da gerust zeggen zenne, ik zit ook altijd uren aan mijn percussie. Gewoon wat anders doen af en toe vinnek ni erg ;) |
|
|
| TOR |
ik ben ook enorm perfectionistisch, ik ben nooit content.. ik verafschuw zelfs mijn versie van het BeTA-anthem. maar hoe meer je dan aan iets prutst, hoe slechter het wordt.
ik heb al duizend keer mijn remix van Alone in the Dark aangepast, en het wordt er nooit beter op. :o |
|
|
|
|