|
Teknation
|
View this Thread in Original format
| Dr Mystical |
Gaat er nog iemand naar Teknation?
Het is dan wel geen trance, maar een technofeest, maar toch......
Voor de mensen die het niet weten. Teknation 6.0 is vrijdag 14 september 2001 in de AXL in Utrecht.
Het feest duurt van 23.00 tot 6.00 |
|
|
| Dr Mystical |
De line-up is als volgt:
23.00-0.30 Error
0.30-2.00 Dj Jap
2.00-4.00 Jerome
4.00-6.00 Stephan & Vincent The Wit |
|
|
| rellivisit |
| Ik ken er niks van :conf: |
|
|
| Little Theseus |
Ken je Jerome niet? van de Westergas?
Dan moet je is naar het filmpje kijken in de sig bij Bellie.
En Vincent de Wit is volgens mij toch ook wel best bekend.
Ik ga er niet heen, maar veel plezier daar Mystical! |
|
|
| Dr Mystical |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ik ga er niet heen, maar veel plezier daar Mystical! |
Thanks Theseus, het zal wel lukken denk ik. ;)
Er zijn trouwens nog kaarten te koop, 17.50 in de voorverkoop en 20 bij de deur. |
|
|
| Eye-Riz |
ben wel benieuwd naar wie dr Mystical nu is.. :D
kzie je de 14e! |
|
|
| Jukx |
| He, de AXL, dat is toch dat ondergrondse gedoe?? Ben ik een paar keer geweest toen een vriend van mij daar moest draaien! |
|
|
| Eye-Riz |
| yep, de Axl... je moet er niet zijn op een gewone club-avond, maar feestjes kunnen best cool zijn daar. Kom je ook Jukx, jij als techno-liefhebber? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
yep, de Axl... je moet er niet zijn op een gewone club-avond, maar feestjes kunnen best cool zijn daar. Kom je ook Jukx, jij als techno-liefhebber? |
Het was ook op zo'n Swak-feest(???) ofzo hadden ze in alle zaaltjes andere muziek... was wel lache!!
Nee, ik kannie! de 14e heb ik een afscheidsfeestje omdat 2 vrienden van mij het zo nodig vinden om een jaar naar australië te gaan! :eek: |
|
|
| Eye-Riz |
K*smoesjes, foei!
:D
kunne ze niet wat later naar Australië gaan?! |
|
|
| Little Theseus |
Wat is er nou beter, om voordat je een jaar naar Australie gaat, met je vrienden als afscheid naar een TECHNOfeest te gaan!?
Lijkt mij einde smoes voor Jukx! Tenzij je vrienden echt geen zin hebben in een technofeest. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wat is er nou beter, om voordat je een jaar naar Australie gaat, met je vrienden als afscheid naar een TECHNOfeest te gaan!?
Lijkt mij einde smoes voor Jukx! Tenzij je vrienden echt geen zin hebben in een technofeest. |
Oh dus jij bent ook van de partij, begrijp ik hieruit, Little Theseus?? :p |
|
|
|
|