return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
הכי טוב בית (pg. 2)
View this Thread in Original format
ronsh
גם את חיל הים שלחו לעזה לאבט"שים...בעעע
בנס ניצלתי מזה
AnthemFreak
די לדבר בשפת צבא!!!!!!!!
סעמק אני לא מבין כלום
markfeldman
quote:
גם את חיל הים שלחו לעזה לאבט"שים...בעעע
בנס ניצלתי מזה


טוב מאוד !

כל מי שלא ירוק שיטחן !!!

quote:
די לדבר בשפת צבא!!!!!!!!
סעמק אני לא מבין כלום


צעיר !
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by markfeldman
טוב מאוד !

כל מי שלא ירוק שיטחן !!!



lol
אהבתי...

אחי איפה היית בצבא?
היית קרבי?
taltul
quote:
Originally posted by ronsh
גם את חיל הים שלחו לעזה לאבט"שים...בעעע
בנס ניצלתי מזה

!אני מקווה שלא ישלחו אותי לעשות אבטשים בגבולות...מפחיד רצח

מי שלא יודע יחד עם זה, שמשנה שעברה הצבא החליט לממן את הלימודים שלנו, הוא החליט גם שכל עתודאי בקיץ שאחרי השנה השנייה של הלימודים יצטרך לעשות מעין מילואים של חודש כלומר אבטשים כלומר שמירות (למי שמתקשה בראשי תיבות)
אחת האפשרויות היא שישלחו אותי לאיזור תעשיה פה בראשון ליד הבית שלי עם עוד כמה חבר'ה לשבת שם ו"לשמור על הסדר וביטחון" שזה פאנן אחושילינג...ראיתי קיץ שעבר כמה חיילים ישבו ככה..לא עושים כלום...יושבים מדברים ועוד מסתכלים על הכוסיות...הכי טוב..
אפשרות האחרת והגרועה ביותר היא איזה בסיס סגור או לא יודע מה...שצריך לשמור שם על המחסן תחמושת או לא יודע מה...
קיצר...

נ''ב: למרות הכל יש שמועות שכל האלה שלומדים חוג תלת-שנתי לא יצאו למליאום ובמקום זה יבלו את הקיץ בבית עם חברים חברות ואולי אפילו בדאנס-וואליי ;) כן...ומי שכן יצאו למילואים זה אלה שלומדים ארבע שנים או יותר
Sniper
quote:
Originally posted by markfeldman
טוב מאוד, מזיינים את החבר'ה של ח"א באבט"שים.... חחחחח

סוף סוף אתם עושים משהו...



ת'לא מתאר לעצמך עד כמה!!!!
יש לי בן דוד שהוא בעיקרון לא עושה כלום בחיל האויר..
פעם בשנה יש לו עבודה, וזנות אחושרמוטה!!!

אבל כל חודשיים יש לי אב"טש של שבוע..
פק"ל חודשיים!!

בזה הוא תוחן כמו מניאק
MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
ת'לא מתאר לעצמך עד כמה!!!!
יש לי בן דוד שהוא בעיקרון לא עושה כלום בחיל האויר..
פעם בשנה יש לו עבודה, וזנות אחושרמוטה!!!

אבל כל חודשיים יש לי אב"טש של שבוע..
פק"ל חודשיים!!

בזה הוא תוחן כמו מניאק


וואי כואב לו הרקטום אחושרמוטה הא?
אצל חוגרים בסדיר לרוב זה אבט"ש לשנה ובמקרים כואבים אבט"ש לחצי שנה
אחד לחודשים?
כל הזין
markfeldman
quote:
אני מקווה שלא ישלחו אותי לעשות אבטשים בגבולות...מפחיד רצח

מי שלא יודע יחד עם זה, שמשנה שעברה הצבא החליט לממן את הלימודים שלנו, הוא החליט גם שכל עתודאי בקיץ שאחרי השנה השנייה של הלימודים יצטרך לעשות מעין מילואים של חודש כלומר אבטשים כלומר שמירות (למי שמתקשה בראשי תיבות)
אחת האפשרויות היא שישלחו אותי לאיזור תעשיה פה בראשון ליד הבית שלי עם עוד כמה חבר'ה לשבת שם ו"לשמור על הסדר וביטחון" שזה פאנן אחושילינג...ראיתי קיץ שעבר כמה חיילים ישבו ככה..לא עושים כלום...יושבים מדברים ועוד מסתכלים על הכוסיות...הכי טוב..
אפשרות האחרת והגרועה ביותר היא איזה בסיס סגור או לא יודע מה...שצריך לשמור שם על המחסן תחמושת או לא יודע מה...
קיצר...


טלטול, אין ארוחות חינם !
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
טלטול, אין ארוחות חינם !

חחח..הזכרת לי אחד המרצים שלי...
זה המשפט הראשון ששמעתי בשיעור הראשון כשהתחלתי ללמוד כלכלה!!!:)
markfeldman
quote:
חחח..הזכרת לי אחד המרצים שלי...
זה המשפט הראשון ששמעתי בשיעור הראשון כשהתחלתי ללמוד כלכלה


ואללה גם אני לומד כלכלה...:toocool:

taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה גם אני לומד כלכלה...:toocool:

?מה? איפה? איך
?מה בצבא כאילו
markfeldman
quote:
מה? איפה? איך
?מה בצבא כאילו


אני לומד באופן פרטי.

באו"פ.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement