|
הכי טוב בית (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MasterP
וואי כואב לו הרקטום אחושרמוטה הא?
אצל חוגרים בסדיר לרוב זה אבט"ש לשנה ובמקרים כואבים אבט"ש לחצי שנה
אחד לחודשים?
כל הזין |
ת'לא מתאר לעצמך עד כמה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
אני סוף סוף בבית
טוב לחזור, הכי טוב בית.
אז מה הפסדתי? |
אז בוא תשבור אותי
אני אחרי 21 שכולל שבוע שטח ואז שבועיים אבט"שים ליד בית לחם
אבל בשבוע השני של האבט"שים לקחו אותי ועוד כמה חבר'ה לאיזה מוצב של הנדסה להוציא פעילויות יזומות... יענו מארבים פטרולים ותצפיות
ה 21 הזה הפך אותי ללחץ בית אחושרמוטה!!!! |
|
|
| sabi10 |
אחחחחחחחח...צבא....צבא.
כמה שאני רוצה ומנסה לשכוח הם דואגים להזכיר לי את זה פעם בשנה למשך חודש..
:mad: :sadgreen: :nervous: :mad:
ועוד דבר....
עזבו את הסדיר חברה...זה לא נורא...
חכו שתתחילו מילואים פעם בשנה, לקרביים שבינינו למשך חודש שלם, לשבת בשטחים ולקוות לא לחטוף כדור בתחת :nervous: :mad:
נמאאאאאאאאאאס! |
|
|
| markfeldman |
תתגייס לקבע ! |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תתגייס לקבע ! |
או שתבוא להיות ג'ובניק =) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | או שתבוא להיות ג'ובניק =) |
הכלאה בין השניים
IS THE BEST SOLUTION ! |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הכלאה בין השניים
IS THE BEST SOLUTION ! |
תסביר?? |
|
|
| markfeldman |
קח אותי לדוגמא:
קצין גו'בניק. |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קח אותי לדוגמא:
קצין גו'בניק. |
אה =) זה באמת הכי טוב..
בתקווה עוד מעט גם אני אצא לקקצ ... יהיה טוב.
מה התפקיד שלך? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אה =) זה באמת הכי טוב..
בתקווה עוד מעט גם אני אצא לקקצ ... יהיה טוב.
מה התפקיד שלך |
ואללה ?
לאיזה חיל אתה שייך ?
אני מתקנן צל"מ. |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה ?
לאיזה חיל אתה שייך ?
אני מתקנן צל"מ. |
אני תכניתן במודיעין.. |
|
|
| Sniper |
| ואני חתמתי ויתור על קק"צ שלישות |
|
|
|
|