return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
הכי טוב בית (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by MasterP
וואי כואב לו הרקטום אחושרמוטה הא?
אצל חוגרים בסדיר לרוב זה אבט"ש לשנה ובמקרים כואבים אבט"ש לחצי שנה
אחד לחודשים?
כל הזין


ת'לא מתאר לעצמך עד כמה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
חברהס אחרי 21 שכללו שבוע אבט"ש שואה ליד רמאללה
אני סוף סוף בבית
טוב לחזור, הכי טוב בית.
אז מה הפסדתי?


אז בוא תשבור אותי

אני אחרי 21 שכולל שבוע שטח ואז שבועיים אבט"שים ליד בית לחם
אבל בשבוע השני של האבט"שים לקחו אותי ועוד כמה חבר'ה לאיזה מוצב של הנדסה להוציא פעילויות יזומות... יענו מארבים פטרולים ותצפיות
ה 21 הזה הפך אותי ללחץ בית אחושרמוטה!!!!
sabi10
אחחחחחחחח...צבא....צבא.

כמה שאני רוצה ומנסה לשכוח הם דואגים להזכיר לי את זה פעם בשנה למשך חודש..
:mad: :sadgreen: :nervous: :mad:

ועוד דבר....

עזבו את הסדיר חברה...זה לא נורא...

חכו שתתחילו מילואים פעם בשנה, לקרביים שבינינו למשך חודש שלם, לשבת בשטחים ולקוות לא לחטוף כדור בתחת :nervous: :mad:

נמאאאאאאאאאאס!
markfeldman
quote:
נמאאאאאאאאאאס


תתגייס לקבע !
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
תתגייס לקבע !


או שתבוא להיות ג'ובניק =)
markfeldman
quote:
או שתבוא להיות ג'ובניק =)


הכלאה בין השניים

IS THE BEST SOLUTION !
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
הכלאה בין השניים

IS THE BEST SOLUTION !


תסביר??
markfeldman
quote:
תסביר


קח אותי לדוגמא:

קצין גו'בניק.
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
קח אותי לדוגמא:

קצין גו'בניק.


אה =) זה באמת הכי טוב..

בתקווה עוד מעט גם אני אצא לקקצ ... יהיה טוב.

מה התפקיד שלך?
markfeldman
quote:
אה =) זה באמת הכי טוב..

בתקווה עוד מעט גם אני אצא לקקצ ... יהיה טוב.

מה התפקיד שלך


ואללה ?

לאיזה חיל אתה שייך ?

אני מתקנן צל"מ.

DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה ?

לאיזה חיל אתה שייך ?

אני מתקנן צל"מ.


אני תכניתן במודיעין..
Sniper
ואני חתמתי ויתור על קק"צ שלישות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement