|
הכי טוב בית (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | אני תכניתן במודיעין |
ואללה שווה ! אתה מבין בקבצי DLL ? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה שווה ! אתה מבין בקבצי DLL ? |
חחח מזתומרת? לא הבנתי את השאלה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחח מזתומרת? לא הבנתי את השאלה |
אני מנסה ל"הרגיש את הדופק".
קבצי מערכת DLL
אתה לא מכיר ? |
|
|
| DJ Alex E. |
מה יש להבין בקבצים האלה?קובץ מערכת...זה הכל
ולא מומלץ למחוק אותם חחח |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מנסה ל"הרגיש את הדופק".
קבצי מערכת DLL
אתה לא מכיר ? |
מכיר מכיר.. אבל מה יש להבין בזה?
שאל שאלה אני אענה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מכיר מכיר.. אבל מה יש להבין בזה?
שאל שאלה אני אענה |
לאחרונה, האקספלורר שלי עושה לי הודעות שגיאה של "אי יכולת להוריד את האתר" ואז האתר פשוט נזרק החוצה.
מבדיקה שביצעתי באופציית הריפייר של התוכנה מתגלים שני קבצי די אל אל שהושחתו.
מה עושים ? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לאחרונה, האקספלורר שלי עושה לי הודעות שגיאה של "אי יכולת להוריד את האתר" ואז האתר פשוט נזרק החוצה.
מבדיקה שביצעתי באופציית הריפייר של התוכנה מתגלים שני קבצי די אל אל שהושחתו.
מה עושים ? |
תוריד מחדש את האקספלורר.. או לחילופין תבקש מאיזה חבר שלך שיש לו אותו windows ואותו explorer לשלוח לך את שני הקבצים האלה. תחליף ביניהם וזה יעבוד. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תוריד מחדש את האקספלורר.. או לחילופין תבקש מאיזה חבר שלך שיש לו אותו windows ואותו explorer לשלוח לך את שני הקבצים האלה. תחליף ביניהם וזה יעבוד |
ואללאק ניסיתי להוריד ולהתקין מחדש אך עדיין יש אותה בעיה. |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק ניסיתי להוריד ולהתקין מחדש אך עדיין יש אותה בעיה. |
מה בדיוק הבעיה? אולי תשים פה איזה צילום-מסך? כי אני אל ממש מבין מה הבעהי... |
|
|
| markfeldman |
לצערי אני לא יכול להביא צילום.
לדעתי יש לי בעיות אבטחה.
זה מה שהבנתי באתר של מייקרוסופט.
הייתכן ?
ואיך פותרים את זה ? |
|
|
| DJ-BON_v2 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לצערי אני לא יכול להביא צילום.
לדעתי יש לי בעיות אבטחה.
זה מה שהבנתי באתר של מייקרוסופט.
הייתכן ?
ואיך פותרים את זה ? |
אני ממש לא מבין ככה מה הבעיה.. תשים צילום מסך.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני ממש לא מבין ככה מה הבעיה.. תשים צילום מסך |
איך שמים פה צילום מסך ? |
|
|
|
|