return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
הכי טוב בית (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אני תכניתן במודיעין


ואללה שווה ! אתה מבין בקבצי DLL ?
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה שווה ! אתה מבין בקבצי DLL ?


חחח מזתומרת? לא הבנתי את השאלה
markfeldman
quote:
חחח מזתומרת? לא הבנתי את השאלה


אני מנסה ל"הרגיש את הדופק".

קבצי מערכת DLL

אתה לא מכיר ?
DJ Alex E.
מה יש להבין בקבצים האלה?קובץ מערכת...זה הכל
ולא מומלץ למחוק אותם חחח
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
אני מנסה ל"הרגיש את הדופק".

קבצי מערכת DLL

אתה לא מכיר ?


מכיר מכיר.. אבל מה יש להבין בזה?
שאל שאלה אני אענה
markfeldman
quote:
מכיר מכיר.. אבל מה יש להבין בזה?
שאל שאלה אני אענה


לאחרונה, האקספלורר שלי עושה לי הודעות שגיאה של "אי יכולת להוריד את האתר" ואז האתר פשוט נזרק החוצה.

מבדיקה שביצעתי באופציית הריפייר של התוכנה מתגלים שני קבצי די אל אל שהושחתו.

מה עושים ?
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
לאחרונה, האקספלורר שלי עושה לי הודעות שגיאה של "אי יכולת להוריד את האתר" ואז האתר פשוט נזרק החוצה.

מבדיקה שביצעתי באופציית הריפייר של התוכנה מתגלים שני קבצי די אל אל שהושחתו.

מה עושים ?


תוריד מחדש את האקספלורר.. או לחילופין תבקש מאיזה חבר שלך שיש לו אותו windows ואותו explorer לשלוח לך את שני הקבצים האלה. תחליף ביניהם וזה יעבוד.
markfeldman
quote:
תוריד מחדש את האקספלורר.. או לחילופין תבקש מאיזה חבר שלך שיש לו אותו windows ואותו explorer לשלוח לך את שני הקבצים האלה. תחליף ביניהם וזה יעבוד


ואללאק ניסיתי להוריד ולהתקין מחדש אך עדיין יש אותה בעיה.
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללאק ניסיתי להוריד ולהתקין מחדש אך עדיין יש אותה בעיה.


מה בדיוק הבעיה? אולי תשים פה איזה צילום-מסך? כי אני אל ממש מבין מה הבעהי...
markfeldman
לצערי אני לא יכול להביא צילום.

לדעתי יש לי בעיות אבטחה.

זה מה שהבנתי באתר של מייקרוסופט.

הייתכן ?

ואיך פותרים את זה ?

DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by markfeldman
לצערי אני לא יכול להביא צילום.

לדעתי יש לי בעיות אבטחה.

זה מה שהבנתי באתר של מייקרוסופט.

הייתכן ?

ואיך פותרים את זה ?


אני ממש לא מבין ככה מה הבעיה.. תשים צילום מסך..
markfeldman
quote:
אני ממש לא מבין ככה מה הבעיה.. תשים צילום מסך


איך שמים פה צילום מסך ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement