return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Har ni några kända namn
View this Thread in Original format
Glorie
på er msn/icq? Och då menar jag främst inom trancevärlden. :p ALT. Vem har ni personlig e-post till?
Säg då! (såna ni har haft gäller också) :) vore coolt att höra. säkert nån som har armin eller nåt :crazy:

jag börjar:

Cosmicman
Dréas
Envio
Mike Shiver

ja, de var alles, hehe (lämpligt nog alla de jag gjort intervjuer med :D ) Har haft Airbase också, men han svarade så sällan, så jag lessnade :(
sen har jag väl iofs en rad amatör-upcoming-producenter också. Men det är ju såna här på forumet t.ex.

Andra skryttrådar kan ni finna här

[Vilka har ni sett live?] [I.R.L.] [Vilka är era favoritpartyn i sverige hittills?] [show me your skrivbords]
Sand Leaper
Har Haak og MK-S hvis det teller.
St_Andrew
har marcus schultz msn... dock aldrig orkat lägag till han / snackat med han :p
Glorie
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Har Haak og MK-S hvis det teller.


haak vet jag :) vem e MK-S?

men andrew :p prata me schultz för tusan :toothless
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Glorie
haak vet jag :) vem e MK-S?


Signert til ATCR, ga ut "Illuminate" for litt siden.
Endre
quote:
Originally posted by Glorie
haak vet jag :) vem e MK-S?

men andrew :p prata me schultz för tusan :toothless


MK-S gjorde bästa remixen på "Frenzy" sen gjorde han remix på Rapid eye's "santa cruz"-nånting och så har han släppt en egen låt på ATCR tror jag. Duktig kille de där, borde uppmärksammas.
ScuL
Inte riktig trance men:
Jag har Luna's privatmejl och sin hemadres :)

Jag har Zatox och Sam Punk på MSN.

Och en gång hade jag Tiësto på ICQ.. (1998 något?).
När han var upptäckt bytte han ICQ account 3 ggr och sen har jag tappat spåret :D
Funfrock
jag har varit på efterfest med babsan
ehh oj glöm det föresten :eek:
Vizay
har envio och endre på msn men det känns inte som nån jätteball grej å ha folk på msn bara för att dom e kända faktiskt

har bara folk jag känner på något sätt på msn :)
ShyTrance
jag har endre :eyes: :p och en snubbe som kallar sig för dj elevation :)

OracaZ
Goldenscan.. (Tom).. inte de andra.. J00F.. özgür (om han nu klassas som känd).. jag tycker det ialf =)..sen har jag 2 av världens roligaste människor på msn (inga kända men förbannat roliga o trevliga OCH bra människor ) :)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by ScuL
Inte riktig trance men:
Jag har Luna's privatmejl och sin hemadres :)


Stalker! :eek:

edit: på den annen side er det kanskje ikke så vanskelig å slå opp Richard de Mildt i telefonkatalogen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement