|
Har ni några kända namn
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
på er msn/icq? Och då menar jag främst inom trancevärlden. :p ALT. Vem har ni personlig e-post till?
Säg då! (såna ni har haft gäller också) :) vore coolt att höra. säkert nån som har armin eller nåt :crazy:
jag börjar:
Cosmicman
Dréas
Envio
Mike Shiver
ja, de var alles, hehe (lämpligt nog alla de jag gjort intervjuer med :D ) Har haft Airbase också, men han svarade så sällan, så jag lessnade :(
sen har jag väl iofs en rad amatör-upcoming-producenter också. Men det är ju såna här på forumet t.ex.
Andra skryttrådar kan ni finna här
[Vilka har ni sett live?] [I.R.L.] [Vilka är era favoritpartyn i sverige hittills?] [show me your skrivbords]
|
|
|
| Sand Leaper |
| Har Haak og MK-S hvis det teller. |
|
|
| St_Andrew |
| har marcus schultz msn... dock aldrig orkat lägag till han / snackat med han :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Har Haak og MK-S hvis det teller. |
haak vet jag :) vem e MK-S?
men andrew :p prata me schultz för tusan :toothless |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Glorie
haak vet jag :) vem e MK-S?
|
Signert til ATCR, ga ut "Illuminate" for litt siden. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Glorie
haak vet jag :) vem e MK-S?
men andrew :p prata me schultz för tusan :toothless |
MK-S gjorde bästa remixen på "Frenzy" sen gjorde han remix på Rapid eye's "santa cruz"-nånting och så har han släppt en egen låt på ATCR tror jag. Duktig kille de där, borde uppmärksammas.
|
|
|
| ScuL |
Inte riktig trance men:
Jag har Luna's privatmejl och sin hemadres :)
Jag har Zatox och Sam Punk på MSN.
Och en gång hade jag Tiësto på ICQ.. (1998 något?).
När han var upptäckt bytte han ICQ account 3 ggr och sen har jag tappat spåret :D |
|
|
| Funfrock |
jag har varit på efterfest med babsan
ehh oj glöm det föresten :eek: |
|
|
| Vizay |
har envio och endre på msn men det känns inte som nån jätteball grej å ha folk på msn bara för att dom e kända faktiskt
har bara folk jag känner på något sätt på msn :) |
|
|
| ShyTrance |
| jag har endre :eyes: :p och en snubbe som kallar sig för dj elevation :) |
|
|
| OracaZ |
| Goldenscan.. (Tom).. inte de andra.. J00F.. özgür (om han nu klassas som känd).. jag tycker det ialf =)..sen har jag 2 av världens roligaste människor på msn (inga kända men förbannat roliga o trevliga OCH bra människor ) :) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by ScuL
Inte riktig trance men:
Jag har Luna's privatmejl och sin hemadres :)
|
Stalker! :eek:
edit: på den annen side er det kanskje ikke så vanskelig å slå opp Richard de Mildt i telefonkatalogen :p |
|
|
|
|