|
Gamers: NL vs BE (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
stopt al maar met memmen, meneer "ik ga buizen" en dan goei punten halen, kemt gezien met kerstmis :\
ik sta tenminste achter hetgeen ik zeg :\ |
|
|
| lievez |
| mjah UT of CoD dan moogder mij is bijzetten. kan wel eens leuk zijn :) |
|
|
| Chicane |
| Waar staat Far Cry, PlanetSide of America's Army? :D |
|
|
| Wildfir3 |
| ik heb maar ne 1700+ met een geforce 3 classic zenne :p |
|
|
| Eagle` |
| ik 550 mhz met g-force one, dus laten we het op unreal tournement, quake 3 en tfc of cs houden toch :p |
|
|
| Azo |
| Als ge Enemy Territory speelt dan doen ik mee :cool: kan menne plan goe trekken als engi en field ops, maar ben pokke slechte covert ops of medic.Ik suck waarschijnlijk in andere games, maar als ge volk te kort komt dan wete me te bereiken. |
|
|
| pooley |
athlon 1400
gf2 mx :p
en ja zet CS er maar bij, alhoewel dat het tegen men princiepes is !! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
en ja zet CS er maar bij, alhoewel dat het tegen men princiepes is !! |
lol idem :)
zwart of wit, q3 of cs =) |
|
|
| Tiger777 |
| UT1 en ik doe mee :) |
|
|
| Dark Apostle |
Ik speel op PC online: UT2004 (waar ik ni zo goed in ben)
en op PS2 Online: SOCOM 2 (waar ik toch al het en ander kan ^^)
Ik heb ook nog de retail versie van CS (zat bij mijn HL:Generations box), dus kan ik via steam ook wel de laatste versie (niet CS:CZ, maar gewoon CS vx.xx) dloaden indien ik wens. ;) |
|
|
| Nabistai |
| Is er trouwens niemand geinteresseerd om Renegade te spelen? Dat spel ruled! :D (en ik rule vooral dat spel :toothless ) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Is er trouwens niemand geinteresseerd om Renegade te spelen? Dat spel ruled! :D (en ik rule vooral dat spel :toothless ) |
"C&C Renegade" of "Renegade: De harige motorrijdende bink die samen met een dikke indiaan en een geil wijfken jaagt op allerlei voorvluchtige criminelen"?
:D :p |
|
|
|
|