return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Gamers: NL vs BE (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nabistai
quote:
Originally posted by Dark Apostle
"C&C Renegade" of "Renegade: De harige motorrijdende bink die samen met een dikke indiaan en een geil wijfken jaagt op allerlei voorvluchtige criminelen"?
:D :p


Laten we het houden op
quote:
Originally posted by Dark Apostle
"C&C Renegade"


:toothless
Dark Apostle
Ik wou wel anders eens met die edele schone jonkvrouwe spelen (was vergeten dat er hier vrouwen zijn die mijn ass kunnen kicken ^^)

PS: u mag deze post opvatten zoals u wilt, het is echter wel op eigen verantwoordelijkheid ;)
CygnusX
quote:
Originally posted by Azo
Als ge Enemy Territory speelt dan doen ik mee :cool: kan menne plan goe trekken als engi en field ops, maar ben pokke slechte covert ops of medic.Ik suck waarschijnlijk in andere games, maar als ge volk te kort komt dan wete me te bereiken.


Hetzelfde voor mij.
Enemy Territory is het enige wat ik een beetje kan :)
Nyah
I'm in: CS, UT, BF ;)
Ben er ni wreed goe in, maja.
Na de examens ergens? :tongue2

P.S.: Ik kan nog genoeg andere kandidaten vinden.
[en misschien connecties ivm server]
Switch
hmm als ik een lijstje moest maken met spellen die ik speel, dan ben ik over 2 weken nog bezig :)
dus ik zal maar een lijstje geven met de spellen die ik redelijk actief speel:

UT (erg vaak, speel voor een engelse clan)
UT2K3 (niet meer, omdat 2k4 uit is)
UT2K4 (begint beter te worden)
Call of Duty (erg veel, speel ook hiervoor in een nederlandse clan)
Enemy Territory (laatste tijd niet meer gespeeld, omdat CoD uitkwam :))

dus count me in voor deze spellen :) (NLTA dus) :)

Effe goedkope reclame:
Clan [¹²¾]
een erg leuke clan, voornamelijk volwassen mensen, met een 12-tal public servers (UT, UT2K4, RTCW:ET)

Clan =[SC]=
gezellige Benelux clan, die nog wel wat plekjes vrij heeft :)
heeft een public Search & Destroy Server, 24 spelers max
kom eens langs als je aan het spelen bent :)

mijn nick: [¹²¾]Switch of =[SC]= Switch
Wildfir3
Het wordt prolly UT of CS dus.

In geval van UT moet er nog besproken worden of het nu UT Normal Weapons of instagib zal worden, en CTF of DM :)

Doe mij maar UT NW CTF :p
Wildfir3
Trouwens, Switch, ik denk dat ik die clan van jou nog ken van vroeger. Hadden jullie niet die public ctf nw server met relics op? :)

De clannaam zegt me alleszins nog wel iets
TimeportE
ik doe wel mee voor cs-nl.. ik kan wel wat vrienden van me inroepen die ook op dit forum zitten uit noorwegen :D (krypt ownnntt)..
weet niet of er zoveel nl-cs players zijn..
Wildfir3
scandinavische landen zijn NIET toegestaan :D
Pier
kheb gezien da er een vraagteken achter men naam staat.
ge moogt er voor mij UT1, CS en ET bijzette.
Alst moet kan ik ook wel ut2k3 of ut2k4 meedoen :tongue3

greetzz

edit: ow no, Switch doet met NLTA mee, die ownt wel hard he ;)

Valhalla
UT CTF insta, jaren gespeeld op clanbase dus een potje lijkt me wel lachen
teknasia
als we nu eens allemaal een free fps spelen gelijk enemy territory of america's army? :)

is mss het makkelijkste?


America's Army heb ik vroeger mss een paar weken gespeeld en Enemy Territory vorig jaar een maandje


Ma een potje CS/BF zie ik ook wel zitten


:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement