|
Gamers: NL vs BE (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| e-merge |
Ik wil ook wel meespelen :)
CS, RTCW(ET), en Battlefield voor mij
Ik denk ook best CS, UT of een of ander gratis spel want anders gaat den helft ni kunnen meedoen |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Trouwens, Switch, ik denk dat ik die clan van jou nog ken van vroeger. Hadden jullie niet die public ctf nw server met relics op? :)
De clannaam zegt me alleszins nog wel iets |
klopt ja, maar dat hebben we disabled omdat we vonden dat iedereen gelijke kansen moest krijgen :) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Pier
edit: ow no, Switch doet met NLTA mee, die ownt wel hard he ;) |
uhhh hoezo? heb je mij wel eens zien spelen of zo? :)
(even Belgie de underdog maken :D)


:D |
|
|
| TimeportE |
| doet me denken aan mijn 120 -18 score op public :) (counterstrike) |
|
|
| Hydra |
| amai iedereen is hier precies zo goed! Ik wil ook wel meedoen met Q3A voor België. Hopelijk is nederland niet te goed want als die screenshots hier.... *ouch* |
|
|
| Switch |
| ik speel geen Q3A :) |
|
|
| Valhalla |
als we toch meteen de show off machine aan het werk zetten
hier een plaatje van de laatste 1on1 CB cup waaraan ik mee heb gedaan
 |
|
|
| Wildfir3 |
hehe nja kzou ook wat opzoekwerk verrichten maar kben te tam. If interested, kijk op clanbase bij =BFF= (belgian frag federation, nadien gay veranderd door de clanleader naar "best friends forever" ^^)
we rocked
who carez :f |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dr Oetker
Ik ben zo'n ontzettende n00b, waarschijnlijk wordt ik echt vet laatste met 0 kills achter m'n naam :toothless
Speel het eigenlijk alleen in de vakantie met een paar vienden over een LAN als er ergens weer eens ouders op vakantie zijn... |
:D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
EN er zal toevallig ook wel iemand zijn met connecties om een server te lenen :)
|
ik wel :) |
|
|
| Switch |
| al wat meer nieuws? |
|
|
|
|