|
Flight 643 op 10
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Ik weet niet of iemand het al heeft gezien maar DJ Tiesto - Flight 643 heeft deze week een megastip gehaalt en staat nu op 10 in de mega top 100 !!! (na 10 weken pas trouwens :D)
Dit had ik echt niet verwacht... enkele maanden geleden zaten we nog te discusieren over of deze plaat op single zou worden uitgebracht :conf: en nu staat Tiesto op nr. 10 en hij zal nog wel stijgen ook nog... sinds die videoclip (die onderhand 100x per dag op de Box en TMF komt) is Flight echt populair geworden.... |
|
|
| tango |
Tja, de flight wordt populair. Ben benieuwd of hij net zoals mauro en de rest ook in top of the pops komt :). Lijkt me echt slecht, mn held bij totp.
Zullen we maar vast een Urban Train "poule" gaan houden? Wat denk je, een top 10'er ofniet? :D
Het is wel een van de weinige lache trance clipjes, wel cheapy, maar toch leuk.
grtz,
TNG |
|
|
| raoel |
Ik had wel verwacht dat flight de top 40 zou halen. Zeker omdat ie in de zomer is uitgekomen, en in alle badplaatsen grijs is gedraait.
Hoe hoog dat ie komt???
Maar urban train haalt de top 40 niet. |
|
|
| Little Theseus |
Urban Train zal idd niet zo groot worden...
Dan geef ik Katana - Fancy Fair meer kans.
In t begin vond ik flight643 wel cool, toen ik m hoorde op die set bij dancedepartement, waarin wessel zei dat hij pas een maand na die set (eind april/begin mei) uit kwam. Khad m toen helemaal grijsgedraaid, en daarom vind ik m nu niet leuk meer, hij kwam in bijna elke set voor, en op elke verzamel of mixcd was hij te vinden. Die plaat is zo hard ge-pushed dat hij wel megastip moest worden.
GRTZ. |
|
|
| New Wave |
Wow dat hadden we inderdaad voorspelt dat Flight 643 commercieel werd.
wa sin de tread "welke nummer wordt in de toekomst het meest commercieel".....toen zeiden we het al...........
WAT ZIJN WIJ GOED MAN :D
WWWHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
| Jesse |
in de Top 40 na de 2e week op 20, binnen gekomen op 30 dus als dat nog 2 weken nog doorgaat dan op nr 1?? :D :D
Maar urban train zal ook wel gaan scoren denk ik, hopen dat het alleen niet commercieel gaat worden, 11 min samengepropt in 4 min is wel erg zonde...
Trouwens sound of goodbye is ook lekker bezig, kan ook wel een top10 worden... |
|
|
| Henkie_henk |
LoL
Moet je aan de meisjes vragen welke muziek ze mooi vinde.. tis bijna allemaal trance.. ja vooral die ene.. flight nog wat.. zoooo moooooooi
Welke djs waren er dan in die tent? Ow ze draaiden tiesto..
Ow snap je het wel? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jesse
in de Top 40 na de 2e week op 20, binnen gekomen op 30 dus als dat nog 2 weken nog doorgaat dan op nr 1?? :D :D
Maar urban train zal ook wel gaan scoren denk ik, hopen dat het alleen niet commercieel gaat worden, 11 min samengepropt in 4 min is wel erg zonde...
Trouwens sound of goodbye is ook lekker bezig, kan ook wel een top10 worden... |
jah klopt die Perpetuous Dreamer stond op 1 in de Tipparade en kwam binnen op 32, dat word ook een hitje. zeker weten
GreetZ GERRIT!!@! |
|
|
| Dj Lex |
| En Tukon? Die heeft ook wel potentie om ver te komen denk ik. Best wel lekker deuntje met een mooie vrouw in de clip. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Flight 643 is echt een Trance plaat zoals de Cola-disco-gangers ze werwachten op vrijdag avond in hun plaatselijke disco. De rest van Tiesto's nr.'s zijn net iets rustiger, dus niet aantrekkelijk voor al dat soort gastjes!!!!
GReeTZ |
|
|
| Blik |
| kvind het niet zo erg dat die daar staat, kan ik tenminste tijdens het uitgaan ook vette muziek luisteren, gebeurt niet zo heel erg vaak namelijk |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En Tukon? Die heeft ook wel potentie om ver te komen denk ik. Best wel lekker deuntje met een mooie vrouw in de clip. |
Je bedoelt
Tukan - Light A Rainbow
Ja das idd een goed nummer. Heeft echt de potentie om een vette hit te worden. Lekkere sound en hele mooie vocal.
Maar k heb het nummer al wel verrekte lang. Hoe oud is die al wel niet. |
|
|
|
|