|
Audioscrobbler
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
Hopelijk is dit hier nog niet eerder vermeld, maar een weekje terug heb ik AudioScrobbler ontdekt. Ik vind dit echt super en ik ga jullie dan ook niet langer in spanning houden...
| quote: | | Audioscrobbler is a computer system that builds up a detailed profile of your musical taste. After installing an Audioscrobbler Plugin, your computer sends the name of every song you play to the Audioscrobbler Server. With this information, the Audioscrobbler server builds you a 'Musical Profile'. Statistics from your Musical Profile are shown on your Audioscrobbler User Page, available for everyone to view. |
Het is volkomen anoniem (je moet zelfs geen Email opgeven). Als je tot hier gelezen hebt, bravo! Maar door op onderstaande link te klikken begrijp je waarschijnlijk het hele concept:
Mijn audioscrobbler stats:
http://www.audioscrobbler.com/user/hydz/
Ik zou zeggen, registreer jezelf!
edit: misschien een ideetje om een BE-TA group op te starten? |
|
|
| Wildfir3 |
| Films komen daar bij mij ook wel bij zien, maar goed. We zullen ons maar is nekeer registreren, kwestie van de meeloper uit te hangen |
|
|
| Pumaz |
Allee dan, voor dezelfde reden als Steven zal ik ook meedoen.
Ik vraag mij toch wel af, what's the point? :p |
|
|
| Wildfir3 |
| Das om te zien welke porno de mensen bekijken! Mijne winamp speelt namelijk movie files af ook :\ |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het programma is blijkbaar niet compatibel met BPM-studio, dus geen audioscrobbler voor mij... |
|
|
| Wildfir3 |
| bij mij wiltie niet updaten... tis alsof ik al heel de dag maar naar één lied heb geluisterd :\ |
|
|
| Pumaz |
Het duurt idd wel lang, maar hij komt wel...
Soms staat er ook dat je nu naar een liedje luistert die al lang gepasseerd is, en daarna komt hij meestal in orde...
@Jasper: bpm studio? |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb de vrijheid genomen om een groep "Be-TAs" te starten, normaal gezien zou ik iedereen dan moeten goedkeuren, maar zolang ik weet wie je bent is dat geen probleem ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb de vrijheid genomen om een groep "Be-TAs" te starten, normaal gezien zou ik iedereen dan moeten goedkeuren, maar zolang ik weet wie je bent is dat geen probleem ;) | 3
GEDVER!!! :) |
|
|
|
|