return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Leuven :/// Verplicht sluitingsuur voor Leuvense cafés is erdoor (pg. 2)
View this Thread in Original format
Wildfir3
alst voor de vrouwen is dan kundet wel doen eh! proper!
pooley
Voor u ook ze schatje, da weet ge toch.
En nu terug naar u keuken.


10386 Total Signatures, ni slecht !!
Aurélie
Begint lekker te lopen. Gisterenmiddag waren het er al zo'n 8000. Thx iedereen ! Laat allemaal jullie goed hartje maar spreken :)
pooley
11505 Total Signatures

Meer dan 1000 derbij s nachts, not bad at all. Begin ook nu al volop spammails te krijgen met die url :)

Ach ja , gaat het iets uitmaken? Tis al zover gekomen dat Tobback het alleen nog moet in werking zetten.
Aurélie
Geen idee of het zal helpen. We kunnen het in ieder geval proberen en hopen. Er zijn al eem heleboel mensen die zelfs hun msnnick in de url hebben veranderd. Afwachten zal het zijn ...
pooley
Ze zouden het moeten in het nieuws brengen. Der zijn zo'n paar petities geweest en die zijn vermeld geweest int Nieuwsblad / Laatste Nieuws.
Vant moment dat ze dat zien schieten ze wakker in Leuven :/

Ach ja, we shall see.
Zolang dak mijn "4-5uur 's morgens kebab" maar kan blijven gaan eten :p
Bertn
quote:
Originally posted by pooley
Ze zouden het moeten in het nieuws brengen. Der zijn zo'n paar petities geweest en die zijn vermeld geweest int Nieuwsblad / Laatste Nieuws.
Vant moment dat ze dat zien schieten ze wakker in Leuven :/

Ach ja, we shall see.
Zolang dak mijn "4-5uur 's morgens kebab" maar kan blijven gaan eten :p


nu beginnnen er toch wel marginalen op die petitie te zitten zenne... uitspraken als "ze zouwen al die makakken beter vergassen op douw markt, dan hebben we geen sluitingsuur meer nodig" zijn niet echt tactvol...
Wildfir3
wahahah brilliant, altijd grappig zo'n marginalen :D
pooley
Lekker bekrompen :/ en ja zoiets haalt direct het niveau ervan naar beneden.

Ach ja, wel schoone timing om die maatregel er proberen door te voeren ...
cyberia
ah we gaan hier ewa gaan lachen met mijn reactie over de makakken:toothless j/k

Aurélie
Voor de Leuvenaars onder ons : dinsdag 1 juni is er een betoging op de grote markt om 19u30 weliswaar in bloktijd dus zonder aanwezigheid vd niet-Leuvense studenten. Dus mensen uit de buurt ; hef jullie reet allen daarheen :toocool:

http://users.pandora.be/kanon52/pet...luit_horeca.pdf
pooley
Ela jonkvrouw, let is ewa op u woorden :)

Dinsdag 1 juni heb ik dus exaam :///
scheisse !
maar tis 's avonds dus zien wat ik kan doen ! Toch proberen met wat volk af te komen. Kzalt al ophangen in ons jeugdhuis. !
<- Braaf
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement