|
Leuven :/// Verplicht sluitingsuur voor Leuvense cafés is erdoor (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Controleer u hormonen, ga achter fieke :)
and let em loose ! |
|
|
| Aurélie |
| Sorry jongens mijn pc doet raar , heb wat van die trojan erop staan die maar niet verdwijnt. Heb de post gedeleted , zo goed :o ? |
|
|
| pooley |
Tis u vergeven.
5 weesgegroetjes! |
|
|
| Wildfir3 |
| (en vijf nekkidpics) |
|
|
| Aurélie |
| Lol , en ik die vond dat het niveau hier toch wat hoger lag ivm andere fora :toothless |
|
|
| pooley |
Tis de zomer he. iedereen staat op springen.
:)
en tzijn exames.
Mai wa een excuses. |
|
|
| Aurélie |
| Tis jullie allemaal vergeven :) . We zijn zelf immers ook niet altijd het engeltje :clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Tis de zomer he. iedereen staat op springen.
:)
en tzijn exames.
Mai wa een excuses. |
tis lente rund :p ,anyway wat was die quote weer
Iets in de trend als iedereen is zo bronstig als ne walvis |
|
|
| pooley |
Ewel ja het kwam op da neer.
"Iedereen loopt zen lul weer achterna"?
Nee twas iets anders :) |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iets in de trend als iedereen is zo bronstig als ne walvis |
ik denk dat het iets in de zin is van "Girls, have no fear, Wildfir3 is here!" |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
Tis de zomer he. iedereen staat op springen.
|
Spreek voor uzelf hé :p |
|
|
|
|