|
Leuven :/// Verplicht sluitingsuur voor Leuvense cafés is erdoor (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
heel veel mensen die ik ken wonen ver van leuven maar zitten toch de ganse blok in de stad... dus wij gaan daar ook met een ganse bende staan:D
barricadeeeuuuus!!!!!!!!:whip: :whip: |
|
|
| Lightworks |
Tzal wat worden ;)
Ge kunt toch nog altijd bij iemand op kot gaan rondhangen ofzo? Vier uur is nu nie echt tot 's morgens vroeg, maar als ge wat vroeger begint, cavakes toch, ni? Kvind da ook best gezellig.
Anywayz, allemaal tegen Tobback, zodat ze da volgend jaar trug kunnen veranderen he! ;) |
|
|
| Wildfir3 |
zing het is in Bertn. Lightworks ik verwacht een remix! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
zing het is in Bertn. Lightworks ik verwacht een remix! |
anders duetje?:D
sing, bitch, sing!!:whip: |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
zing het is in Bertn. Lightworks ik verwacht een remix! |
ik wil da gerust doen, als ik maar ni moet zinge :p |
|
|
| pooley |
Crap, die betoging is dus nu ongeveer :/
Heb het deze morgen nog in De Standard gelezen, klein artikeltje maar, ma toch he !
Vergeten :/ |
|
|
| angelicapple |
| daarnet op de radio gehoord dat de studenten v leuven zover geraakt zen dat het sluitingsuur is opgeschort tot er een compromis is .. dus et is niet meer noodzakelijk te betogen voor zover ik weet, kunt gewoon pinten gaan pakken :tongue2 |
|
|
| pooley |
Nee ze is afgelast :)
Las het juist ook.
Allé , zie nekeer, wat begon op internet heeft toch wel iets uitgemaakt. |
|
|
| Aurélie |
| Betoging afgelast jongens ! Schepencollege heeft de beslissing ingetrokken. Wieeeeeeeehhhh :tongue2 |
|
|
| Wildfir3 |
meiskes mogen dubbelposten!
asl? nekkidpicz!? |
|
|
|
|