return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Gratis naar n-joy (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_spare
hmm ik zwerf nu al 10 mins lang rond op die site maar vind geen link :(

edit: nevermind... link heb ik, maar ISP werkt niet mee (server nie gevonde :()

edit2: registratie verwerkt, ooh wat voel ik me nu goed :D
Blik
een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen

En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek)
SnuggLe
quote:
Met een groep naar NJOY in een gratis 25-persoonstent

Altijd al met je eigen vrienden een tent willen hebben op een groot meerdaags festival? NJOY biedt jou nu die mogelijkheid! De eerste 20 groepen die meedoen aan de groepen actie winnen een gratis tent voor 25 personen.

Wat houdt de NJOY groepenactie in?

Je regelt zo snel mogelijk 25 mensen die via jou een kaartje willen kopen voor het festival. Wees er snel bij, want er zijn maar 20 tenten beschikbaar voor deze actie.

Wat krijg jij?
• Gratis een eigen tent voor jou en je vrienden (25 personen)
• Leuke gadgets
• 2 Vrijkaartjes voor het festival
• Kans op een VIP-tent (gratis tent, 25 vrijkaarten en extra luxe)!!!

Wil jij één van de 20 tenten bemachtigen, zorg dan dat je 25 vrienden weet te mobiliseren, die allemaal het geld voor een kaartje aan jou overmaken. Meld je dan aan op [email protected]. Geef duidelijk je naam, adresgegevens en telefoonnummer
Kijk voor alle info over de groenenactie op Njoy.id-t.com
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen

En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek)


Doe nou maar gewoon, je kan er altijd iemand mee blijmaken.

Mij bv :D Ik ga met JP en (waarschijnlijk) met Harmen, maar Anke wil ook mee :)
magrec
quote:

De uitnodiging voor abonnees van ID&T Magazine betreft 2 gratis kaartjes. We vinden het gewoon leuk om met jullie een feessie te bouwen daar. Da's alles. Kijk, geen enkel festival is de 1e keer uitverkocht, dus ook Njoy (waarschijnlijk) niet. Dus: Njoy it while you can
eXos
Ik heb ook 2 kaarten. Gekregen van een vriend die een ID&T presentatie heeft gehad. Tis een all-in VIP-kaart voor 3 dgn :) Ik ga wel ff kijken, tis toch dicht bij....
Optimus
Ik heb mijn ID&T mag nog niet gehad.... krijg er altijd twee, dus ben benieuwd:p
Magic83
ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid :( Hoe krijg ik die alsnog?
SnuggLe
Niemand een kaartje voor me over dan??? :D
magrec
Eerst kijken of ik die kaarten ook echt krijg!

Roos22
quote:
Originally posted by Magic83
ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid :( Hoe krijg ik die alsnog?


Tjah is mij ook gebeurd. Gewoon alsnog invullen en dan maar zonder je abonneenummer.. You never know! ;)
Original
Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd.:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement