|
Gratis naar n-joy (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Original
Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd.:( |
Klopt idd geen van die regeling. Blad tijdje gehad, nooit een dvd. Ooit gemailed zou ik dvd van 2003 krijgen, ook nooit gehad. |
|
|
| dj_spare |
| hahahaha ik heb vandaag mijn gratis kaartjes binnengekregen!! :D |
|
|
| magrec |
| Ja ik ook maar die sukkels van id&t hebben mij 2 zaterdagtickets gegeven dan wil en kan ik niet.... |
|
|
| DJ_Rob |
ik heb ook meegedaan, nog niks gezien.
Ik ben ook lid sinds sensation 2002 en en heb wel een dvd gekregen en ben nog steeds gratis lid:D (niet dat het zon interessant blad is maar toch) |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja ik ook maar die sukkels van id&t hebben mij 2 zaterdagtickets gegeven dan wil en kan ik niet.... |
Ik ga zelf op zondag en heb daar tevens nog twee kaarten voor over. Als je ze wilt hebben, moet je maar even pm'en met je adres enzo dan stuur ik ze morgen op. |
|
|
| Dj Lex |
| Mijn kaartjes voor de zondag zijn ook binnen :p |
|
|
| Blik |
| Ik ben blij dat ik iemand blij heb kunnen maken met de 2 tickets :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Menno
Ik ga zelf op zondag en heb daar tevens nog twee kaarten voor over. Als je ze wilt hebben, moet je maar even pm'en met je adres enzo dan stuur ik ze morgen op. |
done! |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
iemand nog 1 of 2 kaartjes voor zondag over? |
Ik ga zelf geen gebruik maken van het aanbod van ID&T magazine, dus als je mijn kaarten wilt hebben dan kun je ze krijgen. Neem maar contact op. |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb vandaag ook m,n 2 kaartjes voor zaterdag binnen gekregen.
Mochten er nog mensen zijn die kaartjes voor de zaterdag over hebben ...... dan hoor ik het graag,ik heb er wel belang bij!! kunnen we met wat meer mensen :) |
|
|
| jp |
| Het gaat nog druk worden :wtf: |
|
|
| dj_spare |
| hahaha genoeg mensen voor een meeting dan? :P |
|
|
|
|