|
Gratis naar n-joy (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Leuk om te horen dat er zoveel TA-ers gratis binnenkomen :D
Ik ben er zeker niet te vinden, ook al zou ik gratis kaarten krijgen. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Ik ga zelf geen gebruik maken van het aanbod van ID&T magazine, dus als je mijn kaarten wilt hebben dan kun je ze krijgen. Neem maar contact op. |
kan niet meer, je moest je voor 7 juni registreren |
|
|
| Menno |
Krijg net de kaartjes van de Postbank actie binnen :p
Dus als er nog geinteresserden zijn, pm maar met je gegevens. Het zijn twee kaartjes voor Zondag. |
|
|
| Optimus |
| ik ook:p Maar mjn zusje krijgt ze en gaat er naartoe:) |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb ook net de kaartjes binnen van de postbank-actie, voor zondag. Denk alleen niet dat ik ga, middenin mn tentamens en het lijkt me sowieso nie echt boeiend. |
|
|
| kolkiewolkie |
Ook hier zijn de postbankkaartjes binnen. Vanavond maar eens gaan overleggen wat ik er mee ga doen.
In de krant stond trouwens dat ID&T 90.000 man verwacht dit weekend :eyes: en dat het nagenoeg uitverkocht was. Wat je maar verkopen noemt :rolleyes: :D . |
|
|
| TranceFool |
Ik geef mn 2 kaartjes weg (voor de zondag). Als je ze wilt hebben, stuur een PM met je adresgegevens, of reageer hier. Dan doe ik ze morgen meteen op de post.
edit: mijn kaartjes zijn weg |
|
|
| SnuggLe |
Ik wacht nog steeds op de kaarten.....
Ben nu ontzettend brak/moe/spierpijn van een poging snowboarden gisteren. Als ik me net zo kut zaterdag voel als nu dan ga ik niet eens.
JP is ook al lang nie online geweest, ook nog eens met hem overleggen. JP, morgenavond ff op MSN, jah? :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik voerde op de NS planner, station 't harde in maar deze kent hij net terwijl deze wel in de flyer staat?
Iemand die dit kent? |
Is dat niet zo'n station dat alleen met speciale gelegenheden te bereiken is? Net zoals Heerenveen Thialf bijvoorbeeld? Dat zou een reden kunnen zijn... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik voerde op de NS planner, station 't harde in maar deze kent hij net terwijl deze wel in de flyer staat?
Iemand die dit kent? |
Gewoon 'Harde' invoeren. |
|
|
| jp |
Vak, het is dit weekend al! :wtf:
Ehm Snug, MSN staat aan :) |
|
|
| magrec |
hehehe station het harde, dan noem je ook meteen een dorp op wat gruwelijk slecht te bereiken is met het OV. Met de fiets ben ik er binnen 45 minuten met het ov zou ik er nog een uur langer over doen..
Als het echt zo druk wordt hoop ik niet dat het een chaos wordt met auto's :p want ik heb die maandag wel een tentamen wil wel een beetje kunnen uitrusten :rolleyes: :p |
|
|
|
|