|
Is techno voor intellectuelen?¿Lees en geef je mening! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik weet alleen dat mensen die naar Techno luisteren en naar Technofeesten gaan,het best sfeermakende publiek is dat er maar rondloopt...Heb nog nooit zo'n vette sfeer zoals op bijv.Awakenings,Innerciy Technohall ergens anders meegemaakt (bijv Trance Energy)...
Techno leeft echt waanzinnig!!!!Mensen die wel es naar techno
feesten zijn geweest weten wel wat ik bedoel.En mensen die niet zijn geweest moeten het toch echt een keer hebben meegemaakt.Dan wil ik wel es weten of je techno nog gare muziek vind of niet!!
GREETZ!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| Ik vind techno op z'n tijd gewoon egt superrr, maar de stelling dat techno alleen voor intulectuelen is slaat helemaal nergens op. Ik bedoel je hebt commerciele trance en TRANCE, als je gewoon dieper in de trance gaat zoeken dan vind je de egte nummers zoals a1-hands_burn_vs_harry_choo_choo_romero-burnt-tgx, dit is dus absoluut geen simpel nummertje. Tecno lijkt soms ook reteveel op elkaar, laasn hoorde ik bijna een uur hetzelfde, die essential mix van oliver lieb, aan een stuk hetzlefde, tsal wel leuk zijn als je je er inverdiept maar TRANCE is tog much better, hoewel PICOTTO natuurlijk ook roelt soms. |
|
|
| Pjotr G |
Ik wilde nog ff reageren op wat ik had gelezen over dat techno monotoon zou zijn
Als je een trance liefhebber bent kan ik me voorstellen dat dat zo overkomt omdat Trance over melodie gaat en Techno over ritme, maar let bij techno maar eens vooral op de drums
Een STUK meer variatie hierin dan bij trance platen
t is maar waar je op let in muziek
maar techno is dus echt niet makkelijker te maken dan trance...probeer een 4 beat loopje maar eens dmv ritme variatie 5 minuten of langer interessant te houden... |
|
|
| rellivisit |
| Soooo jukx, met deze thread schiet je aantal posts wel aardig omhoog!! :toothless :toothless |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Soooo jukx, met deze thread schiet je aantal posts wel aardig omhoog!! :toothless :toothless |
Jaja, maar ik probeer ook om als eerste de 4000 posts te halen hoor! :)
[edit] ehhh... ik bedoel 5000 posts! zie net dat Blik al over de 4000 heen is. DAMN! :) [/edit] |
|
|
| Mysteric |
Om het ff bot te zeggen:
Techno is minder toegankelijk dan trance. Het duurt ff voordat je het 'begrijpt', maar als je het dan doorhebt dan is Techno super. Als je er dan eenmaal van houdt hoor je bij een beperkte groep...waaruit de technolovers (kunnen) opmaken dat ze boven de massa staan.
Het toverwoord is Respect. Dat schiet er soms nog een beetje bij in, als iedereen gewoon respect voor elkaar heeft, voor elke vorm van house en elke dj is er nix aan het handje |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
[edit] ehhh... ik bedoel 5000 posts! zie net dat Blik al over de 4000 heen is. DAMN! :) [/edit] |
je bedoelt 6000 posts, want er is al iemand die boven de 5000 zit :p |
|
|
| magrec |
| OVER MUZIEK SMAAK KUN JE NIET DISCUSSIËREN!!!! |
|
|
| Eye-Riz |
hihihi, nee, dat blijkt wel, maar het is wel leuk om het te doen!!!!
:D :D :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
je bedoelt 6000 posts, want er is al iemand die boven de 5000 zit :p |
Tjonge! Het wordt me ook weer niet makkelijk gemaakt zeg! :) |
|
|
| Nastra Azzurro |
Je ziet ook meteen de mensen die techno begrijpen....Net als Jukx bellie Mysteric, Pjotr G etc..Hoe ze erop antwoorden...die hebben techno ervaart...en ik heb ee tip voor iedereen : ERVAAR HET ZELF< GA NAAR EEN TECHNO PARTY EN VERTLE WAT er dan van vind...hehe
#
#later |
|
|
| Eye-Riz |
Vaak naar techno parties gaan wil niet zeggen dat je dan opeens van techno gaat houden omdat je het dan opeens hebt ervaart. Ik ga MEESTAL naar tehnoparties (kleine, niet van die massale, dat hoeft van mij niet zo) maar dat is omdat er bijna geen kleine non-commerciële tranceparties zijn. En dan vind ik dus inderdaad techno nog steeds leuker dan slappe trance. Maar als ik mag kiezen tussen diepe trance (en dan heb ik het niet over AvB, Tiesto, Mauro, whatever) en goeie techno, dan ga ik toch voor de trance ;)
En dat heeft niets te maken met welke muziekstijl beter is, maar waar mijn smaak ligt. (Zo hou ik erg van Italiaans eten, maar als ik mag kiezen, heb ik liever roti, thais of iets indiaas, gewoon omdat ik kerrie ERRUG lekker vind :D :D :D en zo werkt dat dus met muziek ook.) |
|
|
|
|