return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
True Mp3's (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
"אני מבין שזה הפך לטרד "אנחנו נגד אתרים הנ"ל





בקיצור שמעו את דעתי ואת דעתי כרגיל.. לא תוהבו אבל מי שם זין


אני לא אוהב תאתרים האלה מסיבה אחת: שהם פוגעים בשיחרור
זה מעצבן לראות איך הם לוקחים את הקרדיט של הקבוצה שעמלה על מנת להקליט ולערוך ולקודד ועוד ופשוט להפיץ למי שבא על שמם כאילו הם עשו את זה
זה קטע מסריח תסכימו איתי...

מה שכן... ברגע שיעלה אתר שיביא ריליסים מלאים לא תהיה לי בעיה איתו, אבל לא נפרט כי גם אין לי כח כמו לטלטול
:>
Rising
קבוצות שחרור לא הורסות את סצינת האמפי3... מעניין... :rolleyes:

יובל באמת איפה ההגיון שלך.. לא יודע מה לימדו אותך
אבל אם אתה באמת רוצה לתרום לסצינה
אז תקנה תמוזיקה ואני לא אומר שתשמור לעצמך.. כי מוזיקה היא גלובלית
אבל קבוצת שחרור זה לא דוגמא..!!
YuVaL
quote:
Originally posted by Rising
קבוצות שחרור לא הורסות את סצינת האמפי3... מעניין... :rolleyes:

יובל באמת איפה ההגיון שלך.. לא יודע מה לימדו אותך
אבל אם אתה באמת רוצה לתרום לסצינה
אז תקנה תמוזיקה ואני לא אומר שתשמור לעצמך.. כי מוזיקה היא גלובלית
אבל קבוצת שחרור זה לא דוגמא..!!


אני מדבר על הסצינה של האמ פי 3 באינטרנט ואני לא מדבר על סצינת המוסיקה העולמית בכללי.....

אני קונה מוסיקה שאפשר ושזה במחיר סביר, לא משהו יותר מדי מוגזם.. ותאמין לי שגם עם כל סצינת האינטרנט המפותחת אנשים עדיין קונים תקליטים ובכמויות, יש אפילו שאומרים שהאמ פי 3 עזר להתפתחות של התקליטים, אנשים רוצים לשמוע מה הם קונים קודם...

אבל זאת רק הדעה שלי
Flotser
quote:
Originally posted by Rising
קבוצות שחרור לא הורסות את סצינת האמפי3... מעניין... :rolleyes:

יובל באמת איפה ההגיון שלך.. לא יודע מה לימדו אותך
אבל אם אתה באמת רוצה לתרום לסצינה
אז תקנה תמוזיקה ואני לא אומר שתשמור לעצמך.. כי מוזיקה היא גלובלית
אבל קבוצת שחרור זה לא דוגמא..!!


בדיוק מה שרציתי להגיד.
markfeldman
אני לא יודע מה איתכם אבל לדעתי האתר הזה מצוין !

חוץ מהזמן האחרון שעבר עליו מלא וירוסים.

רק חבל שהאתר לא נותן סטים להורדה.
Eitan E
quote:
Originally posted by YoraY






אני לא אוהב תאתרים האלה מסיבה אחת: שהם פוגעים בשיחרור
זה מעצבן לראות איך הם לוקחים את הקרדיט של הקבוצה שעמלה על מנת להקליט ולערוך ולקודד ועוד ופשוט להפיץ למי שבא על שמם כאילו הם עשו את זה
זה קטע מסריח תסכימו איתי...


:>


אני לא מבין מה יש לכם נגד הבחור חוץ מזה שהאתר שלו מלא פופאפס
popups
ושהפיירוואל שלי לא נותן לי להוריד ממנו ולפי מה שהבנתי מאנשים כאן טוב שכך

וחוץ מזה אין שום הבדל בין קבוצת שחרור
ute,tgx..
לבין האתר הזה כי בעצם שניהם עושים דבר שאינו חוקי שהם מפיצים מוזיקה שהיא לא שלהם
ושלא תבינו אותי לא נכון אני בעד זה למרות שזה בדרך עקיפה פוגע באומנים
כי אני בעד שיתופיות כי אני זוכר שבתקופתו שהייתי קונה דיסקים הייתי משלם קרוב ל90 שקל על דיסק של דיג'יי וזה גנבה
וחוץ מזה מי אף פעם לא רימה אפילו בקטנה?
זה מזכיר לי
יש לי חבר שאמר לי שלא מזמן הוא אכל במסעדה על רמה והאוכל היה טעים אבל מה שעשה את האוכל הרבה יותר מסתם טעים היה שהוא אכל בחינם
(קומבינות)

וליובל - תעשה לי טובה עלק קונה דיסקים בחנויות התקליטים עוד מעט יתחילו למכור איברים של בני אדם ועוד אף אחד לא יגלה כי אף אחד לא נכנס לשם

ואפי66 אנערף לא יודע איך קוראים לך אם אתה באמת רוצה הצעות אז תוריד את כמות הבאנרים ,הוירוסים, תולעים ובחיית יצא לי בעבר להוריד משם והפסקתי כי לא היו שחרורים ברמה היו הרבה ריפים של טראקים באיכות נמוכה
m0sh
יובל אתה יודע שאני אוהב אותך אבל יש לך קצת ללמוד

תעשה מה שבא לך אבל אל תטיף מוסר!

אני שונא את הקבוצות שיחרור שהם חוצפנים וכותבים לך
if you like it , buy it! support the artist
עכשיו זה שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא הצביעות ,כי בעצם הם פוגעים ככה בסצינה
אם מישהו רוצה לקנות מוזיקה שיקנה
אבל אם מישהו מפיץ ואחר כך מטיף לאחרים לקנות זה צביעות וזה פסול לטעמי.

אין לי בעיה שתורידו כל היום ולא תקנו שירים
העיקר אתם לא מטיפים מוסר
הסצינה אכן נעזרת באמ פי 3 וגם נפגעת אבל זה פשוט בגלל שתקליטים עולים יותר מידי כסף עד שזה מגוחך
ככה כל מי שמוריד שיהיה לו בכיף וכל מי שקונה שיהיה לו בכיף אבל שלא יטיף מוסבר והכל יהיה טוב...

עכשיו לגבי האתר
רציתי להגיד לכם שאתם ממש חוצפנים
אני לא מדבר על זה שאתם לוקחים קרדיט על השיחרורים שזה של קבוצות ו זה עוד עניין מסכן שהמצפון של הקבוצות שיחרור אומר להם שצריך לשמור את השיחרורים רק אצל המגניבים שזה ממש ממגוחך

מה שמפריע לי באתר המושתן שלכם זה שיש לכם את ה
PAY FTF
ראיתי את זה ואני פשוט בשוק

לקחת כסף על ריפים שאתם מורידים
חוצפנים , גנבים וזונות

אמן ה FBI
ישים אותכם בכלא
עושים לי כסף על ווארז


זהו אמרתי את שלי
במקרה נקלעתי לאתר הזה לפני כמה שבועות
זה לא שאני בסצנה או משהו
Eitan E
quote:
Originally posted by m0sh


מה שמפריע לי באתר המושתן שלכם זה שיש לכם את ה
PAY FTF
ראיתי את זה ואני פשוט בשוק

לקחת כסף על ריפים שאתם מורידים
חוצפנים , גנבים וזונות


וואלה לא ראיתי את ה
pay ftp
ואתה באמת צודק יצאתם קטנים עם ה
pay ftp
אבל אם אתם זוכרים ישנו אתר מחו"ל ששמו טכנומון
technomoon
שעשה בדיוק את השיטה הזאת ואם הוא עדיין פועל כנראה שהולך לו בינתיים
וזה לא יפה
איך שלאנשים יש חוצפה
זה מזכיר לי שבעיתון של שבועות קראתי על אנשים שמוכרים מי ברז עם תוספת נתרן לחולים סופניים ומבטיחים להם שזה ירפא אותם

מה לא עושים בשביל כסף
חבל:(
Flotser
מוש מסכים איתך בכל מילה
YoraY
אתם יודעים מה אחים שלי.......


בחיי אני אסכם לכם תקטע הזה בכמה מילים ואומר


שאני משתוקק לקנות
CDM
ו
CDS
רק הבעיה היא שהם לא נמצאים בארץ בקרה שאוכל לקנות אותם ב 30-40 שח

אתם מבינים....... הייתי מת לקנות עבודות מקוריות כדיסקים כדי לכבד את האמן ובשביל הכיף שלי.. הבעיה היא שדברים ששווה להשקיע בהם כסף הם על תקליט... ורבי ראבק אין לי מה לעשות עם תקליט כי אין לי פטיפונים פה וגם אני לא אתחיל להזמין אותם מחו"ל


די ג'י שתופס מעצמו ילך ויקנה תתקליט ואף יעזר בסצנה על מנת לקנות אותו

ברור שיש פגיעה בחברות התקליטים איזו שאלה... אבל דוגרי אני חושב שזה יותר בעניין סיגנונות מוזיקה ..

כלומר בריטני ספירס וחבריה לפופ וראפ סובלים מהסצנה האחושילינג מצד אחד אבל מצד שני הם כל כך מפורסמים שזה לא מזיז להם


בטוח שגם סצנת הטראנס נפגעת אבל לא במימדים כמו של המסחרות האמיתיות..








עזבו זה נושא אחושילינג מורחב.. :>

Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Flotser
מוש מסכים איתך בכל מילה


גם אני...

אגב, יובל נדמה לי גם נגד שיתוף הקבצים בכל תוכנות השיתוף שזה כולל גם את DC...
(כי התגובה שלו מתאימה לכמה דברים שקראתי כבר באינפואים של קבוצות, וחלק ממה שהם "התלוננו" עליו היה שיתוף בתוכנות פיילשארינג)

וזה באמת צביעות!
eXeTik


מה הקשר?
בירה נשר!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement