| YoraY |
| quote: | Originally posted by Flotser
לפעמים כשממש משעמם לי אני בודק אם הוא עדיין חי
beam.to/shadow-zone
:p |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואלה אחיי היקרים גם אני הייתי מוריד ממנו בעבר
אני רק רוצה להגיד משו שחשבתי עליו וצריך להבין שהאתרים האלה מקדמים איפה שהוא את הסצנה כי כל אחד מאיתנו מתחיל בקטן עם אתרים ואולי עובר לגדול לשירות הסצנה.... |
|
|