return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
True Mp3's (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
באש ובמים
:D
markfeldman
quote:
אני ישמח לתגובות ענייניות מה אוכל לשפר


א. נחרדתי כשראיתי היום באתר הודעה על סגירה צפוייה.
ב. אשמח אם תעלו סטים (תוכניות פופולריות של ID-T למשל...)
Eitan E
quote:
Originally posted by markfeldman
א. נחרדתי כשראיתי היום באתר הודעה על סגירה צפוייה.


לקח קשה את מה שרשמנו לו פה
:D
Dr.SuS
quote:
Originally posted by Epi666
אוקיי אז ככה
כעיקרון האתר
www.truemp3s.com
שלי ושל עוד כמה אנשים
אני מזמין אותכם לבוא לבקר
השתכללו קצת לאחרונה כמו כן אנחנו מעדכנים כל יום בטראקים
הכי חמים
אני אשמח לשמוע הצעות מענות וכו'
תודה :)


תגיד איש יש לך חברה בשם מיכל?
Flotser
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יאללה מה רע באתרים אין יותר טוב מזה בעבר הייתי מוריד הכל מאתרים!
אני אומר לחיי שובו של
SHADOW-ZONE
האליל!!!


לפעמים כשממש משעמם לי אני בודק אם הוא עדיין חי

beam.to/shadow-zone

:p
YoraY
quote:
Originally posted by Flotser
לפעמים כשממש משעמם לי אני בודק אם הוא עדיין חי

beam.to/shadow-zone

:p






חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



וואלה אחיי היקרים גם אני הייתי מוריד ממנו בעבר







אני רק רוצה להגיד משו שחשבתי עליו וצריך להבין שהאתרים האלה מקדמים איפה שהוא את הסצנה כי כל אחד מאיתנו מתחיל בקטן עם אתרים ואולי עובר לגדול לשירות הסצנה....
markfeldman
quote:
לפעמים כשממש משעמם לי אני בודק אם הוא עדיין חי

beam.to/shadow-zone


בשבילי האתר האגדי הוא MP3FACTORY
DJ Alex E.
איפה אני הייתי כשהיה את כל האתרים האלה?חחח
markfeldman
quote:
איפה אני הייתי כשהיה את כל האתרים האלה?חחח


צעיר...
DJ Alex E.
צעיר לנצח!!חחח

markfeldman
quote:
צעיר לנצח!!חחח


ולמרות זאת אתה בחור טוב....:toocool:
eXeTik
אךךךךךךךךךךךך
הימים הטובים של
shadow zone & mp3factory

שעוד היה לי
ISDN
כפול והייתי שמח עם עצמי שהייתי מוריד ב
14 k/sec :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement