|
True Mp3's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arik |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחח
קרעת אותי!!:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by eXeTik

|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חחח...כל הבניין פה רעד מהצחוק שלי!
יאללה מה רע באתרים אין יותר טוב מזה בעבר הייתי מוריד הכל מאתרים!
אני אומר לחיי שובו של
SHADOW-ZONE
האליל!!!
מה אתם משחקים אותה דיסקים וזה יאללה כל המחשב שלכם מפורק ב
MP3
וכל החדר מוצף בדיסקים של
MP3
אז מה זה השטויות האלו!
ואמן שיפול לו האתר הזה רק בגלל הפופ-אפס והוירוסים וכל הדברים האלו!!!
לא ניסת בכלל להוריד אלה רק לברוח!!!
ובגלל שכל האתרים של ההורדות נסגרו אין לי שום חומר ואני לא מעודכן בגרוש כבר ים של זמן!!! |
|
|
| taltul |
אני מסכים פה עם הרבה ממה שנאמר חוץ מכמה דברים:
1)??? אינה קבוצת שיחרור בפני עצמה TRUEMP3S האם
2)אני אישית לא נתקלתי בבעיהת הפופאפס שבאתר או תולעים או כל דבר אחר שיכול לעצבן...כל זה לאור השימוש בבראוזר הטוב ביותר מהקיימים כיום שהוא
AVANT BROWSER!
;)לא פרסומת (חאס וחלילה) - זאת עצה מחבר לחברים |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by taltul
אני מסכים פה עם הרבה ממה שנאמר חוץ מכמה דברים:
1)??? אינה קבוצת שיחרור בפני עצמה TRUEMP3S האם
2)אני אישית לא נתקלתי בבעיהת הפופאפס שבאתר או תולעים או כל דבר אחר שיכול לעצבן... |
1) לא נראה לי
2)תוריד עדכון לאנטיוירוס ואתה כנראה תגלה הרבה
גם אני חייתי בסרט כמוך עד לא מזמן עד שגילית 30 טרויינים וסאססר במחשב והחלטתי תמיד להשתמש בפיירוואל ואנטיוירוס מעודכן גם אם זה במחיר של לא להיכנס או להוריד מכל מיני אתרים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
1) לא נראה לי
2)תוריד עדכון לאנטיוירוס ואתה כנראה תגלה הרבה
גם אני חייתי בסרט כמוך עד לא מזמן עד שגילית 30 טרויינים וסאססר במחשב והחלטתי תמיד להשתמש בפיירוואל ואנטיוירוס מעודכן גם אם זה במחיר של לא להיכנס או להוריד מכל מיני אתרים |
1)אה..סבבה...
2)אחי האנטיווירוס שלי מתעדכן מדי יום אז לא נראה לי שיש בו בעיה...
ADAWAREכל פעם שאני עושה ניקוי של המחשב ע''י ה
אז תמיד יש לי איזה 20 מעין תולעים שאני מסיר... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
אני מסכים פה עם הרבה ממה שנאמר חוץ מכמה דברים:
1)??? אינה קבוצת שיחרור בפני עצמה TRUEMP3S האם
2)אני אישית לא נתקלתי בבעיהת הפופאפס שבאתר או תולעים או כל דבר אחר שיכול לעצבן...כל זה לאור השימוש בבראוזר הטוב ביותר מהקיימים כיום שהוא
AVANT BROWSER!
;)לא פרסומת (חאס וחלילה) - זאת עצה מחבר לחברים |
אין להם קבוצת שיחרור
הם פשוט מורידים ריפים כמו כל אחד אחר..
ופשוט לא משאירים "קרדיט"
ואמ..
Firefox
לוקח את אוונט בכל מצב..תאמין לי |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by taltul
אני מסכים פה עם הרבה ממה שנאמר חוץ מכמה דברים:
1)??? אינה קבוצת שיחרור בפני עצמה TRUEMP3S האם
|
חחחחחחחחחחחחחח
לא טלטול אחי הם ממש ממש ממש לא קבוצה....
הם פשוט כמה חבר'ה שמורידים ולוקחים את כל הקרדיט של השחרור על עצמם |
|
|
| DJ Alex E. |
האמת אני אישית לא נתקלתי בקטע של יורוסים ותולעים באתר הזה כי יש לי פיירוול טוב
אבל בכל מקרה אני כמעט ולא משתמש בו כי הוא סתם אתר מסריח
האמת היא שאני בעד קבוצות השחרור כי הם הרבה פעמים נותנים במה ליוצרים חדשים,וגם זה נותן לאנשים הזדמנות לשמוע את מה שהם רוצים לקנות לפני שהם קונים אותו.
מי שמוכן לקנות דיסקים יקנה אותם בכל מקרה,עם אפ מי 3 או בלי.
מי שלא מוכן לקנות דיסקים,אז לא יעזור שום דבר, ושחרורים כאלה ואחרים לא ישנו את זה.אם לא היה את קבוצות השחרור האלה זה לא אומר שכל הליצ'רים היו רצים לחנויות כדי לקנות דיסקים |
|
|
| Epi666 |
אם דעתי מעניינת אותכם בכלל בתור אחד מוות האתר
אז הוירוס ההם
בעצם מהאקרים שפרצו לנו לשרת אנחנו מצטערים!!!
באמת
!!
בכל אופן אני חושב שהאתר שלנו פותח את הסצנה גם לאלו שאין להם ת'אמצעים של אחרים........
אני ישמח לתגובות ענייניות מה אוכל לשפר
תודה :) |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Epi666
אם דעתי מעניינת אותכם בכלל בתור אחד מוות האתר
אז הוירוס ההם
בעצם מהאקרים שפרצו לנו לשרת אנחנו מצטערים!!!
באמת
!!
בכל אופן אני חושב שהאתר שלנו פותח את הסצנה גם לאלו שאין להם ת'אמצעים של אחרים........
אני ישמח לתגובות ענייניות מה אוכל לשפר
תודה :) |
ואפי66 אנערף לא יודע איך קוראים לך אם אתה באמת רוצה הצעות לשיפור אז תוריד את כמות הבאנרים ,הוירוסים, תולעים ובחיית יצא לי בעבר להוריד משם והפסקתי כי לא היו שחרורים ברמה היו הרבה ריפים של טראקים באיכות נמוכה |
|
|
|
|