|
vad för sorts elektronisk musik är du?
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Speed-freaking-core?? :nervous:
neh, skojjar bara, klart man blev T.R.A.N.C.E ...... Nu soooova! Zzzzzzz
jag är helt borta nu... |
|
|
| CJ InterCity |
behöver knappast göra det här testet, klart att det är TRANCE som gäller :crazy: hmm för säkerhets skull göra jag det nog i af...
[edit]

:p :p :p |
|
|
| montana |
är inte så överraskad igentligen, i <3 house |
|
|
| DJmoXX |
wtf?!?!?!?????
jag blev happy hardcore :eek: :eyes: :haha: :nervous: |
|
|
| mjz |

sur pris! :) |
|
|
| OracaZ |
| Jag blev HipHop :( .... nejdå =) |
|
|
| dj_hysterix |
fan jag fick trance..ville ha nåt annat bara för o va cool:p
 |
|
|
| Endre |
You are chill!
klart som fan.
|
|
|
| RebeL9 |
| hoho jag blev affropunk! |
|
|
| Kongo_kim |
| Trance förstås:) |
|
|
|
|