|
אוזניות - המשך הדיון מלפני שנתיים
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
אהלן אנשים!!!!
לפני המון זמן היו פה דיבורים על מה יותר איכותי - סידי או תקליט, וגם על סוגי אוזניות - מה יותר טוב... וכו'.
מישהו כאן (לא זוכר מי זה היה) אמר שהיה לו מכשיר לנגינת סלילים שהגיע עם אוזניות שטווח התדרים שלהן היה עד 32 קילו הרץ.
לא ראיתי דבר כזה (חוץ מסט אוזניות סנהייזר שעולות 15 אלף דולר) עד עכשיו שטיילתי לי באתר של
MB Quart
-חברה ידועה בארץ בעיקר בתחום האודיו לרכב:
http://www.mbquart.com/2003/en_US/p...model=QP+805+HS
מדהים! :eyes:
מקווה שתמשיכו את הדיון :wtf: |
|
|
| YuVaL |
כן אני זוכר את הטרד הזה
עוד מימי מורן שטוחן עכשיו בצבא...
אני אישית כיום אם הייתי חדש בענייני התקליטנות הייתי הולך על ה
Sennheiser HD-25
הם פשוט בלתי שבירות, גמישות לאללה, כל צורה על הראש שאתה רוצה, איכות מדהימה, יש להם את כל חלקי החילוף אז במקרה ומשהו נקרע\מתקלקל אפשר להחליף.... שווה לדפוק השקעה בשבילהם, בארץ הם עולים משהו כמו בערך..
1250 ש"ח...
גם עכשיו יש את ה
Pionner HDJ-1000
שהרבה ממליצים עליהם.... אומרים שהם מאוד קלות ונוחות לשימוש שממש לא מרגישים אותם על האוזניים (מוש יכול להעיד) ושהאיכות שלהם טובה....
אבל גם שמעתי כמה סיפורים (לא מבנאדם אחד) שפשוט פתאום הפסיק לעבוד להם החלק הימני של האוזניות.. וזה קרה בכל המקרים בחלק של האוזן הימני... דיי מוזר, אבל אם יש ביטוח אז גם הם שוות השקעה....
לי בעצמי יש את ה
Sony MDR-V700
כבר מעל שנתיים עכשיו... משו כמו שנתיים וחצי... והם עדיין עובדות כמו חמור
הם דיי כבדות לשימוש ארוך... חם איתם טיפה, אבל למועדון הם באמת עושות את העבודה, אבל אישית אם היום הייתי הולך לקנות אוזניות הייתי קונה את אחד מאלה שרשמתי למעלה...
לפי דעתי לאנשים שצריכים אוזניות להפקה ואין כסף להשקיע מוניטורים..
ללכת על ה
Sennheiser Pro 280
מצטער אני פשוט לא זוכר את השם המדויק... יש סטיקי ענק על זה ב
Dj Booth
אם אתם באמת מעוניין אתם יכולים להכנס לשם יש פירוט יותר גדול.. אומרים שהם קלות ומצוינות ולא יקרות.. בעיקר להפקה....
Rgr.... :) |
|
|
| m0sh |
לי יש
HDJ 1000
שומעים אדיר וכבר ניסתי כמה פעמים טובות מקסימום ווליום :toothless
אם אתה שומר עליהם כמו שצריך לא יקרה להם כלום,הם נפלו לי לפני כמה שבועות פעם ראשונה
נכון הם קצת נראות שבירות אבל אם שומרים לא קורה כלום ובנוגע לנוחות זה רמה מעל ה
HD-25
HD-25
לא מתקפלות , לא כל כך נוחות לשימוש ארוך , חלקי חילוף יקרים אבל איכות טובה
אישית אני מעדיף את ה
HDJ1000
למרות שאני חייב לציין ש
technics rpdj 1210 - somthing like that
ממש טובות במיוחד מבודדות את הצליל יותר טוב מפיוניר ואיכות טובה מאד |
|
|
| skelz |
ואללה האוזניות שלי הלכו.. שומעים רק באחת מהן חח
חיווט גרוע חפיף
הם אצלי כבר מעל שנתיים
הגיע הזמן שאני יחליף וזה גם סתם אוזניה לא משהו רציני
אני בהתלבטות בין HDJ1000
ולבין MDRV700
עכשיו
MDR = גוף מתכת
HDJ = גוף פלסטיק
מחיר לא מעניין אותי אפילו.. חח
השאלה מה עמיד יותר?
יש מקום שבו אני יכול להרגיש את שנייכם על האוזן?
תודה מראש לכל העוזר, המגיב והמייעץ! |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לפי דעתי לאנשים שצריכים אוזניות להפקה ואין כסף להשקיע מוניטורים..
ללכת על ה
Sennheiser Pro 280
|
HW 280 Pro
יש לי אותם
תהרוג אותי, אבל אין לי מושג איך אפשר להפיק איתם מוזיקה
פעם אחת ניסיתי ותוך 20 דקות בערו לי האוזניים
ככה יש לי אותם כבר שנתיים וחצי, וקניתי אותם דיי בזול, משהו כמו 500-600 שקל
בתיקלוט הם עובדות מצויין אבל לא קומפקטיות, כך שלפעמים זה לא הכי נוח איתם
אגב, ראיתי לא מזמן שיצא גירסה כסופה של האוזניות האלו |
|
|
| Mr. Perfect |
רשימה של ה-אוזניות (לפנים!!!)
PIONEER HDJ-1000
SENNHEISER HD-212
SENNHEISER HD-25
SONY MDR-V700DJ
TECHNICS RP-DJ1200
TECHNICS RP-DJ1200A
 |
|
|
| skelz |
יובל.. תיכול לקחת את אחת התמונות ולסמן איפה מתחילים להיות סדקים?
אולי אפשר לפתור תבעיה הזאת ואז ללכת על MDR :>
תודה מראש :) |
|
|
| Q-PiXeL |
| Pioneer HDJ-1000 > :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| arik |
יש לי את הכסופות של אכניקס
TECHNICS RP-DJ1200A
ןבחיי שהם כאלה טובות
גם מגיעות לעוצמות אידרותתת בלי שינוי באיכות סאונד
וגם יש לך באס עוצמתי ביותר
משהו שאין באוזניות האחרות |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by arik
יש לי את הכסופות של אכניקס
TECHNICS RP-DJ1200A
ןבחיי שהם כאלה טובות
גם מגיעות לעוצמות אידרותתת בלי שינוי באיכות סאונד
וגם יש לך באס עוצמתי ביותר
משהו שאין באוזניות האחרות |
ספאמ קטן
נסלח לי
אבל לצערי הם יקרות
עלו לי 920!!
ליפני שנה וחצי |
|
|
| YuVaL |
Mr Perfect
אחלה תמונות
אבל התמונה ששמת של ה
Sennheiser
זה של ה
HD-25 SP
ולא של ה
HD-25
להלן תמונה אמיתית:
:)
חיות האוזניות האלה
ו
Soundwave:
אני היום יסמן ויעלה את זה..... יראה לך איפה הם נסדקות לי
אני אפילו יתן תמונות מהדיגיטלי...
שמע לי, לא שווה ללכת עליהם.. |
|
|
| Mr. Perfect |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Mr Perfect
אחלה תמונות
אבל התמונה ששמת של ה
Sennheiser
זה של ה
HD-25 SP
ולא של ה
HD-25
להלן תמונה אמיתית:
|
צודק אחי תודה שתיקנת אותי (: |
|
|
|
|