|
Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| Vind je fenomeen niet een btje erg overdreven geformuleerd? Trance bestaat al langer dan een week, ik raad je aan je wat meer "in te luisteren", voordat de vlammen je weer om de oren vliegen. |
|
|
| DjRV |
ik sla het ricky lake niveau even over
maar force of gravity is teh !
+1 :toothless |
|
|
| Nook |
| ja het is best een ok nummer. de mark norman mix is wel veel beter. klinkt gewoon lekkerder. heb je 2 duo's in 1. wat wil je nog meer. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:
Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??
Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.
Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek :) |
Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen!;) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by websley
Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen!;) |
Ja, jongen... Bram jongen...:toothless |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Chicane
helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!
BTW: +1 :stongue: :haha: |
Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?
on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
Ja, jongen... Bram jongen...:toothless |
Sorry meneer Websley! Sorry man!
Ik zal het nooooit meer doen!
+1 :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?
on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar |
Effe in je profile rommelen dacht ik, waar ook je buddy list staat |
|
|
| robin |
| bt ken in zn eentje goeie tracks maken en tiesto ook, daar hebben ze elkaar niet voor nodig. love comes again vind k niet bijzonder en *naar mijn weten* is het enige wat beeteej gedaan heeft zingen en heeft hij het produceren aan tiestow over gelaten. gouden duo.. nee dus. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?
on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar |
[profile] > edit buddy list (tab blad) en dan gewoon die naam weghalen :) |
|
|
| Glaniskanis |
Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt
met de track The World Doesn't Know
beste combi van het jaar tot nu toe hands down |
|
|
| HiGH_NrG |
| Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? :eyes: |
|
|
|
|