|
Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room
De samenwerking van het jaar:D of zoals Glanis al zei The world doens't know. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Adam White & Andy Moor pres White Room - The White Room
De samenwerking van het jaar:D of zoals Glanis al zei The world doens't know. |
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Je hebt helemaal gelijk hoor. Paar jaar geleden dachten de meeste hier ook dat ze verstand van dj's en feesten hadden terwijl ze alles beoordeelden op live-setjes en tracklists. KANSLOOS!!! |
Gasten!! :D
ik beoordeel gewoon op wat ik hoor, zowel live op feesten als op mijn computer en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik weldegelijk verstand van progressive/trance muziek heb ja, niets kansloos aan.
Websley mag die 2 nummers, force of gravity & love comes again, van mij best geweldig vinden, moet hij weten, maar kom niet aan "thread-starteren" dat het de beste combinatie van het jaar is! :p ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
Nee :) Gelukkig niet. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
Me puts on Tour of Duty 1 track 6 Cream - White Room, nope White Room van White Room lijkt bij lange na niet op die van Cream :D
De Tour of Duty cd's roeleren trouwens wel :) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Gasten!! :D
ik beoordeel gewoon op wat ik hoor, zowel live op feesten als op mijn computer en dan kan ik alleen maar concluderen dat ik weldegelijk verstand van progressive/trance muziek heb ja, niets kansloos aan.
|
Ja, maar jouw ben ik ook nog nooit tegen gekomen op feesten. Misschien dat je hakkend op je kamer naar mp3 luisterend vet vind, maar das niet "the real deal" manneke! :whip:
:D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Ja, maar jouw ben ik ook nog nooit tegen gekomen op feesten. Misschien dat je hakkend op je kamer naar mp3 luisterend vet vind, maar das niet "the real deal" manneke! :whip:
:D |
haha :p ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan! :) :cool: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha :p ja wordt inderdaad weer eens tijd dat we samen looooos gaan! :) :cool: |
loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ;)
maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten.. :D:D
maar eff serieus: websley take it easy take a sisi |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by TimeportE
loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ;)
maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten.. :D:D
maar eff serieus: websley take it easy take a sisi |
Ik lust geen Sisi:toothless
Maar ik zou wel een glaasje sap willen drinken aan de Arubaane kust:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
loooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ;)
maar jah alles wat deze jongen nog moet leren staat vast in het ta-handboek.. voor meer info raadpleeg een van de andere oude ta'ers die ook niet weten waar ze het over hebben want die zijn immmers zo oud aan het worden dat ze ook alleen maar poep praten.. :D:D
maar eff serieus: websley take it easy take a sisi |
Ikke ikke ikke!:)
Maareh... eXos, ga je nog naar Dance Valley?
Denk dat DanceValley de grootste TA-meeting ever wordt.... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ikke ikke ikke!:)
Maareh... eXos, ga je nog naar Dance Valley?
Denk dat DanceValley de grootste TA-meeting ever wordt.... |
De meeting van vorig jaar was in iedergeval de BESTE ever!! EN daar was jij dus NIET!!! LOSERRRRRRRRR
En zoals ik al eerder zei THE OFFICE!! En omdat jij zo'n bottom addict bent nu zal JIJ dat ook zeker waarderen, The Office dus... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is dat een cover van het nummer van de oude Tour of Duty cds van Vroegah, van Cream??????? |
Neeh,wel is Jan johnston geloof ik weer eens uit de kast getrokken,blergghh |
|
|
|
|