|
Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? :eyes: |
Oh nee he, dit wordt toch niet net zo'n Siesta-thread? ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik zou het liever de slechtste combinatie van het jaar willen noemen. Wat een gr**nummer, ik bedoel, het is niet helemaal mijn ding. |
|
|
| Partyhardy! |
Leuk nieuwe ta-ers maar met een beetje verstand van muziek zou wel mooi zijn :)
on-topic; ik kan er nog steeds niet over uit dat BT meegewerkt heeft aan Love Comes Again, wat een bout nummer, bahbahbah! :mad: :( |
|
|
| Muppet |
Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt.
En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Muppet
Ok.het nummer is niet het beste nummer van het jaar maar zo slecht is het ook weer niet, iig niet de mark norman rmx. Jullie kunnen me niet vertellen dat, wanneer jullie uitgaan en dit nummer komt, jullie gewoon stil staan. Het nummer is wel lache als je uitgaat, maar gewoon ver beneden de maat van tiesto en bt.
En websley, leuk dat je bt al eerder kende, maar zoals snuggle zei, lezen! Je leest wel alle dingen die tegen jou gericht zijn, maar als bijna iedere TA in dit topic, en in de vroige, laat blijken dat de nummers/producers die je kiest nou niet echt het "jut van het" zijn ben dan ook zo slim om naar die andere producers te luisteren, ik beloof je dat er een wereld voor je zal open gaan |
Nee Muppet, ik bedoel ECHT. Dit is anders, als je goed luisterde naar "The Force Of Gravity" kon je dat misschien wel weten. Ik kan niet ontkennen dat er duizende producers zijn die ook iets nieuws hebben gepresteerd, maar van "The Force of gravity" krijg ik gewoon de electro-shivers!:eyespop: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? :eyes: |
Dat is gek HiGH_NrG, ik dacht dat mijn tracks de grootste kaas ter wereld waren!
!:conf: :happy2: |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by websley
Nee Muppet, ik bedoel ECHT. Dit is anders, als je goed luisterde naar "The Force Of Gravity" kon je dat misschien wel weten. Ik kan niet ontkennen dat er duizende producers zijn die ook iets nieuws hebben gepresteerd, maar van "The Force of gravity" krijg ik gewoon de electro-shivers!:eyespop: |
Je zit nu the force of gravity de hemel in te praten, maar over loves comes again ben je nu weer stil...ik snap het niet wrom dit nu meteen een fenomeen moet zijn. 2 leuke nummers, maar echt speciaal gevoel van "ik krijg er kippenvel van" is het niet. En ik kan goed Luisteren hoor, ben het gewoon niet met je eens dat het geweldig is, mensen kunnen verschillende meningen hebben he, als ik iets anders zeg ligt dat niet meteen aan mijn hoorvermogen! |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt
met de track The World Doesn't Know
beste combi van het jaar tot nu toe hands down |
Praat geen poep jongen, net of jij zoveel verstand er van heb. Ga met je pik spelen, jongen!
:haha: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Muppet
mensen kunnen verschillende meningen hebben he, als ik iets anders zeg ligt dat niet meteen aan mijn hoorvermogen! |
Wat is dat nou weer voor onzin? Volgens mij heb je echt iets aan je oren hoor! Websley heeft helemaal gelijk Force of Gravity is gewoon DA BOMB! :toothless:haha: |
|
|
| eXos |
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!
Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.
Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!
Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.
Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt :) |
Je hebt helemaal gelijk hoor. Paar jaar geleden dachten de meeste hier ook dat ze verstand van dj's en feesten hadden terwijl ze alles beoordeelden op live-setjes en tracklists. KANSLOOS!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos
Nu denkt iedereen hier dat ze verstand hebben van trance. Daar zakt me broek van af!
Omdat we nu een kiddo hebben die nog na 1985 is geboren kan hij in theorie wel een bepaald denkpatroon over trance hebben.
Ja, ik praat poep. Ik had zelf t gevoel ook al wel, maar toch bedankt :) |
Geweldig eXos, je weet het zelf gewoon als je poeppraat.
Het gaat al vooruit met je. Wanneer gaan de zijwieltjes van je fiets? ;)
[offtopic]..en wanneer kunnen we je weer begroeten op een feest?[/offtopic] |
|
|
|
|