|
Welcome to the Norwegian Forum (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-RED |
whoho!!
Endelig :D :D :D |
|
|
| HyperFreak |
| Thanks to Swamper for da Norwegian forum! Yay!! :D |
|
|
| HyperFreak |
"Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak."
Hehe, fin beskrivelse det der. :)
Hvem lager beskrivelsene forresten? Swamper?? |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by HyperFreak
"Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak."
Hehe, fin beskrivelse det der. :)
Hvem lager beskrivelsene forresten? Swamper?? |
Var vel Swampy som lagde den der ja. Vi kan lage en ny en i fellesskap hvis vi vil, svenskene gjorde det. |
|
|
| Transa.E.P |
| Congratulations at the Norway;) |
|
|
| Vizay |
grattis från storebror sverige till lillebror norge ;) :p :rolleyes:
började undra när ni skulle få ett eget forum med tanke på hur många ni ändå e här :) |
|
|
| Fundamental |
| Congratulations on the new forum! :D |
|
|
| Virus |
| Drittgöj för er! :D Grattis! |
|
|
|
|