return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Welcome to the Norwegian Forum (pg. 2)
View this Thread in Original format
moore
Thanks!
DJ-RED
whoho!!
Endelig :D :D :D
HyperFreak
Thanks to Swamper for da Norwegian forum! Yay!! :D
HyperFreak
"Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak."

Hehe, fin beskrivelse det der. :)
Hvem lager beskrivelsene forresten? Swamper??
Sand Leaper
quote:
Originally posted by HyperFreak
"Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak."

Hehe, fin beskrivelse det der. :)
Hvem lager beskrivelsene forresten? Swamper??


Var vel Swampy som lagde den der ja. Vi kan lage en ny en i fellesskap hvis vi vil, svenskene gjorde det.
Lira
wööt!!!!
Transa.E.P
Congratulations at the Norway;)
Vizay
grattis från storebror sverige till lillebror norge ;) :p :rolleyes:

började undra när ni skulle få ett eget forum med tanke på hur många ni ändå e här :)
Fundamental
Congratulations on the new forum! :D
Virus
Drittgöj för er! :D Grattis!

verminator
ok
DJ_Audun
Excellent!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement