|
Welcome to the Norwegian Forum (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| atlearmeen |
Ohhh yeah!!!
We did it!!! |
|
|
| h0tsweetbabyd0l |
| congrats guys ;) |
|
|
| Nyx |
Hur många norrmän har vi på TA egentligen och hur många krävs det för att få ett forum?
Nu känner väl sig danskarna lite utanför, när alla skandinaviska länder utom Danmark har ett eget forum här på TA. :P
Jag kanske flyttar till Norge nästa år så då får jag börja hänga här sen istället för i den svenska sektionen ;)
|
|
|
| Snooper |
 |
|
|
| Mista |
| jøss, må si jeg ble litt imponert nå :D |
|
|
| Airlab |
| Whoho, hvor mange nordmenn er det her egentlig? :conf: |
|
|
| ziddy |
Heisann! Oppdaget ikke forumet før i dag da jeg så signaturen din Sand Leaper, så takk skal du ha :p :)
jippi!! :D |
|
|
| Magnetonium |
| Congratulations on your new forum, NORTAs! ;) |
|
|
| Lil-H |
| Så den ikke før idag jeg heller ;) takk til sand leaper her også. btw ziddy, vi bor ganske nærme hverandre... |
|
|
|
|