return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Welcome to the Norwegian Forum (pg. 3)
View this Thread in Original format
atlearmeen
Ohhh yeah!!!

We did it!!!
Haak
:D
h0tsweetbabyd0l
congrats guys ;)
choukri
Congratulations
Nyx

Hur många norrmän har vi på TA egentligen och hur många krävs det för att få ett forum?


Nu känner väl sig danskarna lite utanför, när alla skandinaviska länder utom Danmark har ett eget forum här på TA. :P


Jag kanske flyttar till Norge nästa år så då får jag börja hänga här sen istället för i den svenska sektionen ;)
Snooper
Mista
jøss, må si jeg ble litt imponert nå :D
robootz
næmmen :happy2:
Airlab
Whoho, hvor mange nordmenn er det her egentlig? :conf:
ziddy
Heisann! Oppdaget ikke forumet før i dag da jeg så signaturen din Sand Leaper, så takk skal du ha :p :)

jippi!! :D

Magnetonium
Congratulations on your new forum, NORTAs! ;)
Lil-H
Så den ikke før idag jeg heller ;) takk til sand leaper her også. btw ziddy, vi bor ganske nærme hverandre...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement