return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Welcome to the Norwegian Forum (pg. 4)
View this Thread in Original format
alieu
Jippi!!:)
dj_alfi
thnx swamper... altho i requested one, like 4 years ago or something :P
DjAviander
Grattis till ert egna forum!
Kamelen
congratz! =)
SteveTranz4ever
Yeah !!! Coolt att ni nu har fått en egen del på TA...

Så vad blir förkortningen för Norska TA... NOTA ? NORTA ?

Ska allt kika förbi här & då...

Ni kan kanske starta en tråd som liknar våran "Svenska Folket" så har man koll på hur många medlemmar de finns och vad det är för typer :)

Btw. Är inte Haak en Norsk TA... har för mig vi hängde på samma trådar back in the days...

Good Luck Neighbours !
Laszlo
Grattis :D
ScuL
gratulerar!!

men va roligt! :p
jag har nämligen öppnat en Norskt sektion på mitt hardstyle forum igår också!!! :D

verkar som EDM växer i Norge!! :)
ExOn
Grattis på er grannar i nordväst!
Håll nu Sandleaper här inne da!
:D
Dioxys
Hoppas Norska delen blir lika bra som den svenska ;)

Grattis på er :)
Laszlo
Och hux flux är här fler svenskar än vad det är norrbaggar :p

beaversweede
quote:
Originally posted by Nyx

Nu känner väl sig danskarna lite utanför, när alla skandinaviska länder utom Danmark har ett eget forum här på TA. :P


vad jag vet så har jag inte sett så mycket danskar här på TA..men dom kanske gömmer sig nånstans..vad vet jag :)

Hur som helst,ett stort grattis Norge till ert forum :)
Valhalla
nice to see my home country finally has their own forum

hopefully you can supply me with some information about trance in the south part of norway, especially about kristiansand where i will be staying at least 1 week a year :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement