|
Superboeren terug in de Eredivisie!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Boeren!
Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!
En we zwaaien met zijn allen naar Almelo!
En we zwaaien met zijn allen naar Rotterdam!
Boeren!
Wij zijn boeren , superboeren, komen uit het oosten!
Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikkers ouwehoeren!
etc etc
Kommaar kommaar kommaar kommaar... |
|
|
| BaRTeZ |
weeeee, wat een einde :eyespop:
2-3 in de slotminuut, geweldig commentaar via Radio Gelderland, heerlijk!!! :D |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb mijn hart vastgehouden, luisterde live via optimaalfm.nl
1-0 excelsior, heracles 0-0...
1-1 excelsior-graafschap , volendam heracles 0-0
1-1 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap kolerehard door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-1 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-2 (beslissingswedstrijd.....)
...en dan de laatste minuut:
3-2 voor de Graafschap!
VET VET VET! |
|
|
| MaGiK54 |
| Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht) ;) |
|
|
| SnuggLe |
Iemand het telefoonnummer van Jappi0? :)
Ik heb alleen zijnoude nummer...... :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht) ;) |
Nee, dat gebeurt morgne in Den Haag wel ;)
Of morgen maybe naar Doetimnchem! |
|
|
| Asperge |
| gefeliciteerd dan maar:) |
|
|
| dj_spare |
| gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij :D |
Gelderland is weer sterk vertegenwoordigd...........! |
|
|
| jp |
| Frank en Ronald waren toch de superboeren :conf: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| snif.....:nervous: Nog maar een jaartje wachten... |
|
|
|
|