|
Superboeren terug in de Eredivisie! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram :p ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram :p ;) |
Bek hert, als ze maar van die joden winnen ;) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bek hert, als ze maar van die joden winnen ;) |
Hertekop! Droom verder :wtf:
Grafschaap pfrt stelletje amateurs
 |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven :p |
Nee, hij droeg het als een man :)
Sprak hem nog op MSN.
Man, ik was zo blij als een kind. Heracles had het ook ZEKER niet verdient. Mooi voor die 1500 meegereisde supporters ;) |
|
|
| Blik |
nepsupporter, als het goed gaat is die opeens de grootste hooligan van het forum
;) :p |
|
|
| Yarnie |
heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven :D
Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie |
|
|
| Tim81 |
| De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten... |
Nou nou nou.. valt ook wel mee hoor.
Als Berck Beelenkamp maar blijft.
Ze hebben verder een ijzersterk middenveld met Van Leerdam, Kooijman en de Graeff....! V Beukering begint ook eindelijk volwassen te worden, die schiet er volgend seizoen 25 in. Het blijft een oud-vitesse speler, maar alssie er meer dan 20 maakt vind ik hem maybe toch wel oke ;)
| quote: | Originally posted by Yarnie
heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven :D
Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie |
Vet Yarnie :)
Ja dat was echt stom, zeiden ze op tv ook:
"Ja we dachten dat de Graafschap met 3-2 achterstond, dat hoorden we van de tribune, dus we speelden toen met een beetje een rem erop."
Wat een dikke kneuzen, dan VERDIEN je het ook gewoon niet!! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie |
1 jaar toch? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
1 jaar toch? |
Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven! |
1 jaar is al best lang :p |
|
|
|
|