return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Superboeren terug in de Eredivisie! (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram :p ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram :p ;)


Bek hert, als ze maar van die joden winnen ;)
Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Bek hert, als ze maar van die joden winnen ;)


Hertekop! Droom verder :wtf:
Grafschaap pfrt stelletje amateurs

TranceFool
Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven :p


Nee, hij droeg het als een man :)
Sprak hem nog op MSN.

Man, ik was zo blij als een kind. Heracles had het ook ZEKER niet verdient. Mooi voor die 1500 meegereisde supporters ;)
Blik
nepsupporter, als het goed gaat is die opeens de grootste hooligan van het forum


;) :p
Yarnie
heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven :D

Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.

Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie
Tim81
De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten...


Nou nou nou.. valt ook wel mee hoor.
Als Berck Beelenkamp maar blijft.
Ze hebben verder een ijzersterk middenveld met Van Leerdam, Kooijman en de Graeff....! V Beukering begint ook eindelijk volwassen te worden, die schiet er volgend seizoen 25 in. Het blijft een oud-vitesse speler, maar alssie er meer dan 20 maakt vind ik hem maybe toch wel oke ;)

quote:
Originally posted by Yarnie
heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven :D

Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.

Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie


Vet Yarnie :)

Ja dat was echt stom, zeiden ze op tv ook:

"Ja we dachten dat de Graafschap met 3-2 achterstond, dat hoorden we van de tribune, dus we speelden toen met een beetje een rem erop."

Wat een dikke kneuzen, dan VERDIEN je het ook gewoon niet!!
Hitman
quote:
Originally posted by Yarnie
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie


1 jaar toch?

SnuggLe
quote:
Originally posted by Hitman
1 jaar toch?


Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven!
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven!


1 jaar is al best lang :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement