|
Superboeren terug in de Eredivisie! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
EN ZE GAAN MET DE TREKKER WEER NAAR HUIS,
EN ZE GAAN MET DE TREKEKR WEER NAAR HUIS,
EN ZE GAAN MET DE TREKKER, ZE GAAN MET DE TREKKER, ZE GAAN MET DE TREKKER WEER NAAR HUIS HEEHEE!!!
:p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja dat was echt stom, zeiden ze op tv ook:
"Ja we dachten dat de Graafschap met 3-2 achterstond, dat hoorden we van de tribune, dus we speelden toen met een beetje een rem erop."
Wat een dikke kneuzen, dan VERDIEN je het ook gewoon niet!! |
Ik weet niet of je een beetje hebt op zitten letten bij radio gelderland bram, maar deed de graafschap niet hetzelfde? vanaf de 1-2 alleen maar tijdrekken, 2-2 alleen maar tijdrekken.. Die dachten ook dat ze er al waren hoor. Lekker loze opmerking dus weer :p
Enne over de wedstrijd; de leukste wedstrijd die ik gezien heb dit seizoen denk ik, ondanks dat we m verloren. Van beiden kanten veel inzet, een hele slechte luinge (1e goal van de graafschap was gevaarlijk spel, pingel voor excelsior in de 2e helft die die niet zag, rode kaart voor sprockel die die ter compensatie ook niet gaf), onwijs veel sfeer van beiden supporters kanten, geweldige dribbels van kalou, wereldgoal van van leerdam, wereldgoal van van dieren, blunder bij het eerste doelpunt van ex-excelsior-speler van der kruis, de winnende goal ondanks schouder blessure van van der kruis, kortom, een avond waarin alles zat wat het voetballen te bieden heeft. Vandaar dus dit toch wel redelijke gevoel dat ik aan de wedstrijd en aan het afscheid van Loovens (volgend jaar basis feyenoord 1) en van Stee heb overgehouden.
En gelukkig volgend jaar de derby's tegen sparta weer ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik weet niet of je een beetje hebt op zitten letten bij radio gelderland bram, maar deed de graafschap niet hetzelfde? vanaf de 1-2 alleen maar tijdrekken, 2-2 alleen maar tijdrekken.. Die dachten ook dat ze er al waren hoor. Lekker loze opmerking dus weer :p
|
Zo bedoel ik het helemaal niet joh, goed lezen.
Ik bedoel dat ze kneuzen zijn dat ze zich laten leiden door 'rumours' van de tribune! Dat niemand van Heracles zelf weet hoeveel de stand is, dat ze daar niet goed over ingelicht worden, dat is amateuristisch.
Dat ze met de rem erop spelen en tijd rekken: helemaal terecht, dat zou iedere club natuurlijk doen!!!!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo bedoel ik het helemaal niet joh, goed lezen.
Ik bedoel dat ze kneuzen zijn dat ze zich laten leiden door 'rumours' van de tribune! Dat niemand van Heracles zelf weet hoeveel de stand is, dat ze daar niet goed over ingelicht worden, dat is amateuristisch.
Dat ze met de rem erop spelen en tijd rekken: helemaal terecht, dat zou iedere club natuurlijk doen!!!!! |
Als jij nog even had geluisterd naar Radio 1 dan had je gehoord dat jouw doelman Wevers ook dacht dat het nog 2-0 voor volendam stond (stond 2-2 bij heracles, 2-2 bij excelsior; werd dus een beslissingswedstrijd) het was in dat geval dus duidelijk onzin en heel amateuristisch van Wevers om tijd te gaan rekken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Als jij nog even had geluisterd naar Radio 1 dan had je gehoord dat jouw doelman Wevers ook dacht dat het nog 2-0 voor volendam stond (stond 2-2 bij heracles, 2-2 bij excelsior; werd dus een beslissingswedstrijd) het was in dat geval dus duidelijk onzin en heel amateuristisch van Wevers om tijd te gaan rekken. |
Wel stupid, ook amateuristisch van Wevers/cq Graafschap dan. Mooi stom.
Maar bij Heracles wat het duidelijk op de televisie en helemaal een misverstand.
Als ze dachten dat het nog 2-0 was hadden ze alles dichtgegooid en waren ze nie naar de 3-2 op zoek gegaan. |
|
|
| New Wave |
| Ze hadden gewoon met zijn alle voor de punten moeten gaan. Hoe de stand bij de andere ook zou zijn. Gewoon lopen met je sodemieter en gaan voor die doelpunten. Mentaliteit van die gasten..bleg, werken zullen ze! Stelletje ambtenaren zijn het! |
|
|
| mansie |
Jaja, het is leuk dat de superBOEREN er weer bij zijn volgende jaar.
Dat zijn altijd 6 puntjes voor Utreg namelijk :-)
Neh, maar serieus, ik vind het een leuke club beter dan die club met dat gekke kunstgras veld. Dat moet jullie als boeren ook pijn doen, kunstgras.... toch?
Suc6 volgend jaar .... enne, nemen jullie Hans van der Haar weer terug? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by mansie
Jaja, het is leuk dat de superBOEREN er weer bij zijn volgende jaar.
Dat zijn altijd 6 puntjes voor Utreg namelijk :-)
Neh, maar serieus, ik vind het een leuke club beter dan die club met dat gekke kunstgras veld. Dat moet jullie als boeren ook pijn doen, kunstgras.... toch?
Suc6 volgend jaar .... enne, nemen jullie Hans van der Haar weer terug? |
Eh...als Van der Haar net zo speelt bij Utrecht dan wil ik hem wel terug.
Enneh.. Kunstgras??????????????????????? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Van der Haar |
KLasse-speler, enja, waar komt dit talent vandaan? JUIST, VAN SC HOEVELAKEN WHOEEHOEE!!!! ;) :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by mansie
Jaja, het is leuk dat de superBOEREN er weer bij zijn volgende jaar.
Dat zijn altijd 6 puntjes voor Utreg namelijk :-)
Neh, maar serieus, ik vind het een leuke club beter dan die club met dat gekke kunstgras veld. Dat moet jullie als boeren ook pijn doen, kunstgras.... toch?
Suc6 volgend jaar .... enne, nemen jullie Hans van der Haar weer terug? |
De Graafschap alleen maar leuker omdat wij kunstgras hebben? jezus laat me niet lachen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
De Graafschap alleen maar leuker omdat wij kunstgras hebben? jezus laat me niet lachen |
Ah, had het verkeerd gelezen wat hij postte, dacht dat hij zei dat de Graafschap kunstgras had. Foutje.
Maar inderdaad Switch, beetje vage reden :S |
|
|
|
|