|
Pittige Thread: Wil je mij weg hebben? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee |
Andersom denk ik he... anders zou het wel heel droevig met hem gesteld zijn! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jukx
Andersom denk ik he... anders zou het wel heel droevig met hem gesteld zijn! |
Uh ja dat was een foutje idd hehe :p andfers hadden we hem niet meer gezien denk ik. |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb ook JA gestemd. Je mag van mij in een hokje gaan zitten met RV en je s ff flink uitleven. Waarom zou ik scheinheilig gaan doen en nee stemmen als ik je gewoon niet mag??? Ik durf ook voor mijn mening uit te komen...dus......als t aan mij lag.....aan t gas :D |
|
|
| Vinyl Boy |
Wie is RV als ik vragen mag?
EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Wie is RV als ik vragen mag? |
DJRv bedoelt ze volgens mij |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Wie is RV als ik vragen mag?
EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru. |
dat is idd DjRv die is hier ook weggepest. En ik vind die uitspraak ook iets te ver gaan eigenlijk. Ik weet dat je hard bent, maar dit vind ik niet helemaal fair. |
|
|
| -=WVG=- |
Voorheen had ik niet eens de moeite genomen om deze thread te lezen maar ik was toch nieuwsgierig...
Nah er staat weinig bijzonders in...iemand wegstemmen...het lijkt "De Zwakste Schakel" wel zeg...
Ik heb geen zin om te stemmen...Ten eerste vind ik het nutteloos en ten tweede ben ik er op het moment te lui voor...
Groeten |
|
|
| Miss Proximus |
whatever gozers...ben ik degene die zei dat alle buitenlanders weg moeten? dit bedoel ik nou met FOKKING SCHEINHEILIG....
....god! wat vind ik sommige mensen zielig hiero:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
dat is idd DjRv die is hier ook weggepest. |
Wat de neuk, heeft ie zelf naar gemaakt...als je het allemaal niet gevolgt heb moet je je bek houwe kerel...............
soodejuu.
LATOX...... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat de neuk, heeft ie zelf naar gemaakt...als je het allemaal niet gevolgt heb moet je je bek houwe kerel...............
soodejuu.
LATOX...... |
Jezus sorry hoor er zitten hier tegenwoordig echt gestresste mensen zeg. Je kan niet eens meer wat zeggen of je wordt al aangevallen zeg. |
|
|
| New Wave |
whehe ik ben zo relaxed als het maar kan......
Maar als je wat schrijft dan moet je ook weten waarom dingen gebeurd zijn......
snap je......
Latox |
|
|
|
|