|
Pittige Thread: Wil je mij weg hebben? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Jaaaaaa? Dat was tegen DELFT A1 vorig jaar. Ik speel nu me 3rde jaar A1. In de C1 werden wij kampioen toen zaten we ook bij delft....
Als je tussen de 17 en 19 bent dan heb ik waarschijnlijk tegen je gespeeld ofzo maarja hehe lachen.....Wij speelden vorig seizoen tegen Delft A1 in Delft een avondwedstijd omdat het al 10 X afgelast was daarvoor ofzo...En in de Tweede helft gingen de Licht masten Kaputt..dus moest het over gespeeld worden de resterende 30 minuten en werden we zwaar genaaid door de scheids.....maarja hehe
Bij de wedstrijd thuis werd het nog matten misschien heb ik Jukx een klap verkocht Whahaha Nee joh JK :stongue: ;) :) |
Ja??? grappig man!! Maar nee, vorig jaar zat ik er dus al niet meer op! Was het echt matten geworden?? Delft had zeker wel gewonnen he!! :)
Misschien heb ik in de C1 dan wel tegen je gespeeld?? Waar stond je toen... ik was in de C1 spits... ik zal vast wel tegen jullie gescoord hebben! :p :p :p |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja??? grappig man!! Maar nee, vorig jaar zat ik er dus al niet meer op! Was het echt matten geworden?? Delft had zeker wel gewonnen he!! :)
Misschien heb ik in de C1 dan wel tegen je gespeeld?? Waar stond je toen... ik was in de C1 spits... ik zal vast wel tegen jullie gescoord hebben! :p :p :p |
whehe..... Nee twas effe een opstootje... Maarja Ik speelde inde c1 rechtsbuiten (nu nog steeds) Kdenk ni dat je gescoord had toen...We waren kampioen geworden... En we hadden maar 10 tegen een 110 voor wheheh over de hele seizoen... Ik had er toen stuk of 30 gescoord en onze spits was schots hij had iets van 51 ofzo Dat waren eens tijden whehe...Dies allang weg maarja....Ik heb tot nu toe 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen en heb er al 7 in liggen wopohoo... Begin lekker maarja... |
|
|
| MetzZ_!! |
EN NOG STEEDS WEET IK DE TUSSENSTAND NIET
Wie verandert trouwens de threadnaam ff in
'Nastra's en Jukx's voetbalmemories'
?
:stongue: |
|
|
| Little Theseus |
And tonight, we proudly present, MEMORIES!

Met vanavond, een speciale reportage over voetballers...
Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!!:p :p :p |
|
|
| Nastra Azzurro |
And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass
:stongue: :whip: ;) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
And tonight, we proudly present, MEMORIES!

Met vanavond, een speciale reportage over voetballers...
Heej! Dat plaatje is trouwens best goed te gebruiken als signature!!:p :p :p |
lol beetje wijfe plaatje :p |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
And one time at (Football) Camp I stuck a Goal Post up my ass
|
and another time, at (judo)camp I stuck a foot up my ass |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
and another time, at (judo)camp I stuck a foot up my ass |
Zo! Jij bent lenig!:p |
|
|
| Optimus |
| deze thread is verplichte leesvoer voor de newbies:D:D:D |
|
|
| DJ_Massive |
lollllll
ouwe koetjes uit de sloot halen :p maar wel goed idd :)
trouwens wat is dat voor debiel in die sig van je :p :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat ben ik... |
haha lol..
Wij hebben nog geen carnavals outfit... dat wordt dus knutselen... alleen beetje lastig met hossen :p :D |
|
|
|
|