return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
View this Thread in Original format
Rudy
Nou lijkt me duidelijk! Ik ga over 3 weken weg naar Engeland dus ga ik ff kijken of ik wel of niet dan terug ga komen hier!
Hijs niet zo pittig als de vorige, maar ik kon niet echt iets anders verzinnen! Maar komt misschien nog wel!

VOTE!
M5
wie ben ik om te zeggen dat je weg moet.....daarom heb ik nee gestemd
Dj Alpha
Nee, ik heb toch geen probs met je ofzo, heb dus geen enkele reden..
DJ_Massive
wie ik wel of niet ben om nee of ja te stemmen of ik wel niet weg moet weet ik niet, maar er zijn geen knopjes om aan te klikken om te stemmen, dus ik hebt niet gestemd
Akira
zo de threads worden steeds leuker en leuker...nou ja ik ken je dus niet dus ga ik ook maar niet stemmen
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Massive
, maar er zijn geen knopjes om aan te klikken om te stemmen, dus ik hebt niet gestemd

fok
er zijn wel knopjes om op te stemmen !:eek:
maar ik heb nog steeds niet gestemd van me muis werkte een beetje tegen
probeer het over een hallef uurtje weer
Jukx
Je zal het niet geloven Rudy maar ik heb toch "NEE" gestemd...! :eek: :eek: :eek:
Je brengt tenminste altijd weer wat leven in de brouwerij en durft voor je eigen mening uit te komen (ook al ben ik het er vaak niet mee eens, maar goed! :))
Dus nee, ik wil je niet weg hebben!

vond deze thread trouwens ook niet zo onwijs pittig...
Nastra Azzurro
JAMAN

ROT JE EINDELIJK OP MAN>>>>>IK HEB AL GENUG VAN JE GEHAD

wheheh (ik heb ja gestemd en reden ga ik ni delen)
Blik
kheb Nee gestemd, omdat iederen een eigen mening mag hebben
Rudy
quote:
Originally posted by Jukx
Je zal het niet geloven Rudy maar ik heb toch "NEE" gestemd...! :eek: :eek: :eek:
Je brengt tenminste altijd weer wat leven in de brouwerij en durft voor je eigen mening uit te komen (ook al ben ik het er vaak niet mee eens, maar goed! :))
Dus nee, ik wil je niet weg hebben!

vond deze thread trouwens ook niet zo onwijs pittig...

WOW Thanx man! Hahaha, had ik niet van je verwacht, heel sportief hoor! :D

En ja de thread is idd niet echt pittig, maar ik verzin nog wel wat net voordat ik weg ga!

Vinyl Boy
Natuurlijk heb ik nee gestemd! Ik zal je nog missen man ;)

maaaaaaaaar wonderbaarijk, maar waar, in Engeland hebben ze ook internet! dus echt weg ben je niet van het forum, wel uit NL.

groetjes!
Henkie_henk
9 - 2...als dat nou nederland groene pieppies was.. maar neee

Ow ik heb jnea gestemd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement