|
studenten! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaveh |
Grattis! :D :D :D
En vecka kvar för min del =) Tiden går så ruggigt snabbt.. samtidigt som det är riktigt roliga dagar nu så känns det nästan lite vemodigt att lägga allt detta bakom sig =()
men men.. nu är det fest :crazy: |
|
|
| Smekbar |
grattis :)
har själv varit på en väldigt söt flickas studentfest ikväll... mkt trevligt kan jag säga... nog den bästa stundentfesten jag varit på hittills :p
blir två till studentfester nästa vecka (även dem med söta flickor).. weeehooo :)
men... ännu en gång... GRATTIS!!! :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kaveh
samtidigt som det är riktigt roliga dagar nu så känns det nästan lite vemodigt att lägga allt detta bakom sig =()
|
ta väl vara på den korta tiden som e kvar, det kommer va värt det :)
fifan kom precis hem med nattbussen, vart ute å festat hela natten, satans röj vare :D
btw. aviander dom där tre åren kommer gå ruggigt snabbt, känns fortfarande osm nån vecka sen jag började gymnasiet :) |
|
|
| Kongo_kim |
Skulle ha tagit min igår också om jag inte tagit ett sabbatsår.
Fan vad rutten man kände sig när man såg sina gamla klasspolare ta studenten. |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Vizay
ta väl vara på den korta tiden som e kvar, det kommer va värt det :)
fifan kom precis hem med nattbussen, vart ute å festat hela natten, satans röj vare :D
btw. aviander dom där tre åren kommer gå ruggigt snabbt, känns fortfarande osm nån vecka sen jag började gymnasiet :) | '
Hehe :haha: tack för stödet Vizay ;) Får bara hoppas att det är sant :rolleyes: :D |
|
|
| Cloudburst |
2 år sedan jag tog den... :)
FYFAN VA VI ÄR BRA! :toothless |
|
|
| jofawe |
jag var på studentfirande igår...
var rätt kul faktist..
Själv tog jag den för 3 år sen .. usch, vad gammal man känner sig nu.
:nervous:
haha |
|
|
| St_Andrew |
grattis :D
sen vill jag bara skryta med att jag kommer ta studenten TVÅ ggr :p
gick ut tvåan igår iaf :) var oxå röj :) fast bara till typ fyra men iaf :p |
|
|
| Amnezia |
| Grattis...ta studenten e najs:) ...tog den 02 skulle gärna göra om det....allt va så mkt enklare då innan man börja söka jobb å gå på bidrag:p :p :wtf: |
|
|
| MojjMojj |
| Tog studenten igår med Vizay, fast jag röjde inte mkt alls. Tröttnat på allt som har med svenska barer o pubbar att göra.. Kanske får tbx suget när man släppt taget om denna tränings-mani man är i :P |
|
|
| Kamelen |
| Studenten va nice imo.. grattis till alla som tagit studenten oxo.. men det va inte i närheten av MUCK! =) helvette.. norrlandsskogarna..myrarna..kylan..hungern =) lumpen va mycket värre än skolan .. så nu har ni tagit studenten.. gör lumpen om ni inte har nått annat viktigt för er.. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Kamelen
Studenten va nice imo.. grattis till alla som tagit studenten oxo.. men det va inte i närheten av MUCK! =) helvette.. norrlandsskogarna..myrarna..kylan..hungern =) lumpen va mycket värre än skolan .. så nu har ni tagit studenten.. gör lumpen om ni inte har nått annat viktigt för er.. |
ska inte göra faktiskt, kände mig inte motiverad nog så jag tänkte att jag släpper min plats så får förhoppningsvis någon som verkligen vill göra lumpen den platsen istället (eller så sätter dom in nån annan som inte vill :p)
har dessutom tinnitus å schlatter så de hade inte vart så lyckat iaf :p |
|
|
|
|