|
studenten! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| lite variation och så var den 300.- billigare än original hatten;) |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:stongue: :stongue: :stongue: haha, fan va skönt, alla har sånna där vita, du har din egen! :crazy: :crazy: |
vi har då lix me text påå vååååran mössa :p |
|
|
| montana |
studentfest rapport:
jag har ingen aning om hur dom som ägde klubben tänkte när dom bestämmde att vägen mellan dansgolven & toaletten+garderoben+chillställe skulle vara 1½-2 människa bred, det var ett helvette att gå på toa minst sagt.
sen hadde dom blackjack på klubben, och för nattens ära så spela jag lite granna och hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!)
dricka, ja det blev en hel del dricka, mest shots och redbull vodka
brudar, hmmm, träffa en brud, hon var den bitchigaste bruden i världen, 5min senare, från ingenstans så drar hon in mig i tjejernas toa och börjar hångla med mig (yay?), sen såg aldrig henne.
musik, hmm, jag har sagt det redan i #swe-ta men jag älskar fester där dj:n går från outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till nån lili & sussi låt och sen till above & beyond - far from in love och sen till günther - ding dong song |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
studentfest rapport:
jag har sagt det redan i #swe-ta men jag älskar fester där dj:n går från outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till nån lili & sussi låt och sen till above & beyond - far from in love och sen till günther - ding dong song |
imo ännu värre än om han bara spelar gunther :toothless |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
imo ännu värre än om han bara spelar gunther :toothless |
Günther :nervous: han e fan läskigt gay.. :P
Skoj för dig att det var skoj på Studenten då Montana, eller det kanske det inte var?:haha: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Günther :nervous: han e fan läskigt gay.. :P
|
nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p |
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p |
mest äckligt är att han är skåning! :nervous: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by jofawe
mest äckligt är att han är skåning! :nervous: |
tur att inte killen var 08 :p :haha: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by montana
tur att inte killen var 08 :p :haha: |
det var det första jag trodde...
Tror tillochmed att han heter Mats .. jisses.
det är lite DOKTOR BOMBAY över detta .. ju |
|
|
| staz |
| quote: | | hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!) |
Hehe, hände mig på weekender ngn månad sen, jag var dock pank och hittade en 20 marker på golvet :) |
|
|
| staz |
| quote: | | hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!) |
Hehe, hände mig på weekender ngn månad sen, jag var dock pank och hittade en 20 marker på golvet :) |
|
|
|
|