return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 
studenten! (pg. 4)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
lite variation och så var den 300.- billigare än original hatten;)
beaversweede
quote:
Originally posted by St_Andrew
:stongue: :stongue: :stongue: haha, fan va skönt, alla har sånna där vita, du har din egen! :crazy: :crazy:


vi har då lix me text påå vååååran mössa :p
montana
studentfest rapport:
jag har ingen aning om hur dom som ägde klubben tänkte när dom bestämmde att vägen mellan dansgolven & toaletten+garderoben+chillställe skulle vara 1½-2 människa bred, det var ett helvette att gå på toa minst sagt.
sen hadde dom blackjack på klubben, och för nattens ära så spela jag lite granna och hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!)
dricka, ja det blev en hel del dricka, mest shots och redbull vodka
brudar, hmmm, träffa en brud, hon var den bitchigaste bruden i världen, 5min senare, från ingenstans så drar hon in mig i tjejernas toa och börjar hångla med mig (yay?), sen såg aldrig henne.
musik, hmm, jag har sagt det redan i #swe-ta men jag älskar fester där dj:n går från outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till nån lili & sussi låt och sen till above & beyond - far from in love och sen till günther - ding dong song
CJ InterCity
quote:
Originally posted by montana
studentfest rapport:
jag har sagt det redan i #swe-ta men jag älskar fester där dj:n går från outkast - hey ya till tiesto - traffic till gunther - teeny weeny... till 4 strings - diving (hiver & hammer mix) och sen till nån lili & sussi låt och sen till above & beyond - far from in love och sen till günther - ding dong song

imo ännu värre än om han bara spelar gunther :toothless
DjAviander
quote:
Originally posted by CJ InterCity
imo ännu värre än om han bara spelar gunther :toothless


Günther :nervous: han e fan läskigt gay.. :P

Skoj för dig att det var skoj på Studenten då Montana, eller det kanske det inte var?:haha:
Vizay
quote:
Originally posted by DjAviander
Günther :nervous: han e fan läskigt gay.. :P


nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p


:nervous: :nervous: :nervous:
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
nej nej, det som e läskigt e att han har fru å två barn! :p


mest äckligt är att han är skåning! :nervous:
montana
quote:
Originally posted by jofawe
mest äckligt är att han är skåning! :nervous:

tur att inte killen var 08 :p :haha:
jofawe
quote:
Originally posted by montana
tur att inte killen var 08 :p :haha:



det var det första jag trodde...
Tror tillochmed att han heter Mats .. jisses.
det är lite DOKTOR BOMBAY över detta .. ju

staz
quote:
hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!)


Hehe, hände mig på weekender ngn månad sen, jag var dock pank och hittade en 20 marker på golvet :)
staz
quote:
hör och höpna jag var på en roll som det kallas, jag lyckades att transformera mina sista 20kr till 300kr (woohoo!)


Hehe, hände mig på weekender ngn månad sen, jag var dock pank och hittade en 20 marker på golvet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement