return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
studenten! (pg. 3)
View this Thread in Original format
beaversweede
mmm...tar stundenten ja me nästa vecka,,och två dagar efter det åker man in i lumpen som jägare :rolleyes:
dj_hysterix
GRATTIS PETER !!! :D
O NI ANDRA OFKÅRS ! :D
swe_Trancer
tog den i torsdags. jävla skönt det känns, men ändå lite skrämmande, vad händer nu? :nervous:
M1cro5lave
Yeehaww, bara en vecka kvar till man tar studenten, grattis till er som redan tagit den :)
Kanske dags att lära sig studentsången nu så man inte kommer och inte vet vad man ska sjunga sen, hehe :D
montana
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit :P
St_Andrew
quote:
Originally posted by montana
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit :P


hehe, vill inte se dig vid datorn ikväll ;)

och fett grattis :D
montana
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehe, vill inte se dig vid datorn ikväll ;)

och fett grattis :D


nänä, ska festa snart, ska dra på fest som säg en timme, och tack så mycket
dj_hysterix
ey montana dra o rejva da:p
Try
snart dags för alla i Linköping (som är 5e största stad).

Tänk er att Sveriges Största Gymnasieskola finns här + 3 större gymnasieskolor

Tänk er att alla desa går ut samma dag... Då blire drag. Inte som i Stockholm där det tar ett par veckor att hiva ut alla
CJ InterCity
http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004

lite pics från studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt :toothless

Try
quote:
Originally posted by CJ InterCity
http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004

lite pics från studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt :toothless


hemmagjord?? Why?
St_Andrew
quote:
Originally posted by CJ InterCity
http://www.justineworld.co.uk/intercity/graduation2004

lite pics från studenten. jag hade en hemma ghjord student hatt :toothless


:stongue: :stongue: :stongue: haha, fan va skönt, alla har sånna där vita, du har din egen! :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement