|
studenten! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| beaversweede |
| mmm...tar stundenten ja me nästa vecka,,och två dagar efter det åker man in i lumpen som jägare :rolleyes: |
|
|
| dj_hysterix |
GRATTIS PETER !!! :D
O NI ANDRA OFKÅRS ! :D |
|
|
| swe_Trancer |
| tog den i torsdags. jävla skönt det känns, men ändå lite skrämmande, vad händer nu? :nervous: |
|
|
| M1cro5lave |
Yeehaww, bara en vecka kvar till man tar studenten, grattis till er som redan tagit den :)
Kanske dags att lära sig studentsången nu så man inte kommer och inte vet vad man ska sjunga sen, hehe :D |
|
|
| montana |
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit :P |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by montana
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTEN, JAG HAR TAGIT STUDENTE-EEEEEEEN, FY FAN JAG VA JAG ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit :P |
hehe, vill inte se dig vid datorn ikväll ;)
och fett grattis :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehe, vill inte se dig vid datorn ikväll ;)
och fett grattis :D |
nänä, ska festa snart, ska dra på fest som säg en timme, och tack så mycket |
|
|
| dj_hysterix |
| ey montana dra o rejva da:p |
|
|
| Try |
snart dags för alla i Linköping (som är 5e största stad).
Tänk er att Sveriges Största Gymnasieskola finns här + 3 större gymnasieskolor
Tänk er att alla desa går ut samma dag... Då blire drag. Inte som i Stockholm där det tar ett par veckor att hiva ut alla |
|
|
| St_Andrew |
:stongue: :stongue: :stongue: haha, fan va skönt, alla har sånna där vita, du har din egen! :crazy: :crazy: |
|
|
|
|