|
sjekk her (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| noonboy |
| Det går bra. Verdt å spørre likevel ;) |
|
|
| dj_alfi |
| send meg en pm md mailen du bruker på msn, så kan jg se hva jg kan få gjort ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
det blir på gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate)
det vil være 18 i mainhall og 20 på delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at første partyet som blir mer hard dance orientert går bra (så du får få rævva di ned hit da oxo :p)
og litt sånn off topic også, angående det som ble kvotert på første posten, trance scenen er ikke død.. Tiesto kommer til Bergen :D |
WTF?? Skal Tijs til Bergen...? :wtf:
Anyways jeg blir ikke 18 før i Januar så dette går nok litt dårlig. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
WTF?? Skal Tijs til Bergen...? :wtf:
Anyways jeg blir ikke 18 før i Januar så dette går nok litt dårlig. |
lol@småunger |
|
|
| DJ_Audun |
| :whip: Jekk deg ned et par hakk, du er tross alt bare et og et halv år eldre enn meg (ifølge profilen din). :whip: |
|
|
| dj_alfi |
| det vil si at du er... hmmm... 17 og ett halvt? |
|
|
| atlearmeen |
| Når er det Tiesto kommer til Bergen???? |
|
|
| dj_alfi |
| husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder.. |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder.. |
Jaja, men når er det? |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
Jaja, men når er det? |
oktober.. eneste jg vet |
|
|
| atlearmeen |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
oktober.. eneste jg vet |
FEET, er det noen andre fra Bergen som skal dit? |
|
|
| dj2001 |
| alfi pm meg hvis det er muligheter for crew a ;) |
|
|
|
|