return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 4 
sjekk her (pg. 2)
View this Thread in Original format
noonboy
Det går bra. Verdt å spørre likevel ;)
dj_alfi
send meg en pm md mailen du bruker på msn, så kan jg se hva jg kan få gjort ;)
DJ_Audun
quote:
Originally posted by dj_alfi
det blir på gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate)
det vil være 18 i mainhall og 20 på delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at første partyet som blir mer hard dance orientert går bra (så du får få rævva di ned hit da oxo :p)



og litt sånn off topic også, angående det som ble kvotert på første posten, trance scenen er ikke død.. Tiesto kommer til Bergen :D


WTF?? Skal Tijs til Bergen...? :wtf:
Anyways jeg blir ikke 18 før i Januar så dette går nok litt dårlig.
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
WTF?? Skal Tijs til Bergen...? :wtf:
Anyways jeg blir ikke 18 før i Januar så dette går nok litt dårlig.


lol@småunger
DJ_Audun
:whip: Jekk deg ned et par hakk, du er tross alt bare et og et halv år eldre enn meg (ifølge profilen din). :whip:
dj_alfi
det vil si at du er... hmmm... 17 og ett halvt?
atlearmeen
Når er det Tiesto kommer til Bergen????
dj_alfi
husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder..
atlearmeen
quote:
Originally posted by dj_alfi
husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder..


Jaja, men når er det?
dj_alfi
quote:
Originally posted by atlearmeen
Jaja, men når er det?


oktober.. eneste jg vet

atlearmeen
quote:
Originally posted by dj_alfi
oktober.. eneste jg vet


FEET, er det noen andre fra Bergen som skal dit?
dj2001
alfi pm meg hvis det er muligheter for crew a ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement