return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 
sjekk her (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sjodalf
Dette høres jo lovende ut! :)
Sand Leaper
Eh hva faen..

For det første hvorfor kommer Tiesto til Bergen og ikke til Oslo? Ikke at jeg bryr meg, men synes bare det er litt merkelig at han drar dit med tanke på at det er langt større marked for en Tiesto gig i Oslo området enn i Bergen.

For det andre hvem er RW(V)?

For det tredje siden når begynte Stigma og Jamie å spille trance igjen? Trodde de hadde kastet seg på prog bølgen for lengst jeg..
DJ_Audun
Stusset litt over deg jeg også. Må jo være mye mer interesse for dette i Oslo området. Er uansett ikke så veldig Tiësto fan, men hvis han hadde kommet til hovedstaden og jeg hadde vært gammel nok hadde jeg uten tvil dratt (og krysset fingrene for at han ikke spilte traffic og/eller love comes again).

Til dj_alfi: stemmer det, 17 og et halvt. Er i min beste alder....:toothless (i alle fall om et halv år)
Mista
Trodde Stigma hadde sagt takk for seg jeg...
moore
Hva kreves for å bli crew member, og hva skal man gjøre?
Kimito
Hvem er ansvarlig for dette, eller hvem arrangerer ?
dj_alfi
kan ikke poste navn, siden det fortsatt er mulighet for at ting går skeis, MEN jeg kan si så mye som at tht er det ihvertfall ikke :D
yay

RW(V) :p er en relativt kjent nederlandsk trance(y) dj...

Stigma har ikke gitt seg, jeg kjenner han så som så, og han har ihvertfall ikke sagt no :P

Stigma og Jamie spiller det vi vil at de skal spille... Så
enkelt er det :p
ziddy
tøft! kunne godt tenke meg en crew jobb. hvor sånn ca. blir dette btw.?
dj_alfi
:l:l
Sjodalf
kanskje det er club konseptet 'Xzyte' som har booka Tiesto i bergen? De booka jo bl.annet, Johan Gielen dit høsten 2002. og Angy Dee, DJ Jean, DJ Jurgen, Cosmic Gate ifjor.

men ser ikke så lovendes ut på hjemmesiden deres akk. http://www.xzyte.no/

Også enig i at han burde komme til Oslo istendet!! :D heh

Lil-H
Dj alfi, send meg også en PM hvis det er muligheter for crew ;)
ziddy
høres fint ut det. send meg også en pm hvis det er mulighet for crew jobb da ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement