return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 4 
sjekk her
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:
and secondly there is hardly anything happening in Norway trancewise at the moment (Trance Department @ John Dee and THT are probably the only events/promotors doing something trancewise at the moment). A few attempts to get one have been made in the past, but to no avail.


bare tenkte litt på dette.. egentlig er dette hemlig, men rundt jul blir det ett party med cor fijnman, RW (RV?), Stigma og Jamie...
De skal spille en blanding av den gode gamle 99 trancen, blandet med
en del nytt.. Hvis det er noen som vil ha mer info så er det bare å si ifra..

Vi trenger jo selvsagt også CREW hvis det er noen som er interested!
dj2001
Det høres jo bra ut dette da. Hvor skjer det? Kommer det til å være aldersgrense, isåfall hvor høy?
Mvh Kim
dj_alfi
quote:
Originally posted by dj2001
Det høres jo bra ut dette da. Hvor skjer det? Kommer det til å være aldersgrense, isåfall hvor høy?
Mvh Kim


det blir på gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate)
det vil være 18 i mainhall og 20 på delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at første partyet som blir mer hard dance orientert går bra (så du får få rævva di ned hit da oxo :p)



og litt sånn off topic også, angående det som ble kvotert på første posten, trance scenen er ikke død.. Tiesto kommer til Bergen :D
dj2001
Litt irriterendes at jeg er 17år når partyet er da...:\ Du får smugle meg inn ;)
Lil-H
JAA. smugl inn meg også. jeg er bare 160 ca. så det skulle gå rimelig fett. btw kim, du er bare 16, owned :D
dj2001
Haha, ja nå er jeg 16, men partyet er rundt juletider neste år, og da er jeg 17... eid?
Lil-H
greit kim, du blir 17.. vi er fortsatt mindreårige da :(
netroM
slemt at d må være 18-20 årsgrense på alt! :mad:

blir 16 til sommern.... :(

DJ Lars Holte gig'en som skulle vært her i drøbak neste fredag ble avlyst, så..... :(
noonboy
quote:
Originally posted by netroM
DJ Lars Holte konserten


eh.....
dj_alfi
kan sjekke om dere kan være crew, men kan ikke love noe...

noonboy
Hvis det skal være i Oslo kan det hende jeg skal ha scene/backline likevel. Hvis du er med å arrangere, kan du sjekke hvem dere har bestillt PA fra? Hvis ikke det er bestillt enda anbefaler jeg Lydpartner. PM hvis noensomhelst skulle være interessert, også til andre arrangement.

[/internreklame]
dj_alfi
quote:
Originally posted by noonboy
Hvis det skal være i Oslo kan det hende jeg skal ha scene/backline likevel. Hvis du er med å arrangere, kan du sjekke hvem dere har bestillt PA fra? Hvis ikke det er bestillt enda anbefaler jeg Lydpartner. PM hvis noensomhelst skulle være interessert, også til andre arrangement.

[/internreklame]


hehe, vi har bærum lyd&lys tror jeg... er bare konsept ansvarlig, så jeg er liksom ikke med på å bestemme sånnt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement