|
Vilka kommer bli sommarens mest spelade låtar? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
jag tycker att Beautifull things var lite överspelad förra med...
å From the heart! =)
Iofs var ALLT Armin lirade förra sommaren överspelat.
Eller? |
|
|
| Kamelen |
| jag hoppas att leama n moor-produktionerna spelas för de är så jävla bra.. men dagens "folk" tycker om glada asot:iga låtar =).. gärna med vocals som beskriver hur svårt det är osv.. nää Leama & Moor for president! =) |
|
|
| CJ InterCity |
*halvt offtopic*
någon som hört Leama & Moor - Shades Of Red? har letat som en galning efter en mp3 (jag köper INGET på vinyl förrän jag hört den i mp3:p ) utan att finna ett spår. är den inte släppt än kanske? |
|
|
| MojjMojj |
| Airbase vs. inzite - unity of earth 2002 :P Den kommer iaf jag spela mycket :D |
|
|
| RebeL9 |
det var bara PVD som lirade Nothing but you i precis varje set. han gör det fortfarande förresten :)
Kan inte fatta det. Låten är ju verkligen skräp. Precis lika överskattad som Tiesto - Traffic.
Shades of Red är ju en av de finaste låtarna jag hört i år. Har funnits på mp3 i några månader. Givet köp! |
|
|
| Kamelen |
| den är inte släppt på vinyl än.. ska släppas tillsammans med shades of blue .. och ja.. jag har shades of red .. kalasbra låt =) |
|
|
| jofawe |
jag *host* laddade hem *host* filterheadz - yimanya...
vilken underbar låt |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
det var bara PVD som lirade Nothing but you i precis varje set. han gör det fortfarande förresten :)
Kan inte fatta det. Låten är ju verkligen skräp. Precis lika överskattad som Tiesto - Traffic.
|
Som de flesta röstande i Dj Mag´s "poll" Årets DJ 2003 så gillar jag Både van Dyk och Tiesto. Nothing but you är en himmelsk låt Traffic har inte samma kvalitet, men fett beroendeframkallande..
För övrikt, Filterheadz - yimanya har redan börjat spelas mkt, tror det kommer fortsätta då.. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by chjo
Som de flesta röstande i Dj Mag´s "poll" Årets DJ 2003 så gillar jag Både van Dyk och Tiesto. Nothing but you är en himmelsk låt Traffic har inte samma kvalitet, men fett beroendeframkallande..
För övrikt, Filterheadz - yimanya har redan börjat spelas mkt, tror det kommer fortsätta då.. |
lyssna på låten som PVD tog vocalsen till nothing but you. Hemstock & Jennings - Arctic. 100 gånger bättre :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by RebeL9
lyssna på låten som PVD tog vocalsen till nothing but you. Hemstock & Jennings - Arctic. 100 gånger bättre :) |
hålller inte alls med faktiskt, nothing but you aeger den hår imo, tagit tillvara mer på dom vackra vocalsen :)
| quote: | Originally posted by Hybrid
Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar |
älskar den låten :) |
|
|
| RebeL9 |
PVD tog ju bara vocalsen och gjorde en dancelåt :(
Artic har ju sjukt bra ös jämfört med PVD's smörsång |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
PVD tog ju bara vocalsen och gjorde en dancelåt :(
Artic har ju sjukt bra ös jämfört med PVD's smörsång |
Hemstock & Jennings - Arctic är riktigt skön, men PvD förädlade den.. Sen kan ju dock disskuteras om han borde köra den i varje set. Sist jag hörde PvD live avslutade han med just Nothing but you, och det var lätt höjdpunkten den kvällen.
Men smaken är ju olika, och tur är väl det.
Btw, lite OT, men mr van Dyk gjorde nån specialmix, Coca Cola break mix just på Nothing but you, imo är det den bästa jag hört av nämnt spår. |
|
|
|
|