return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Vilka kommer bli sommarens mest spelade låtar?
View this Thread in Original format
Laszlo
Vet inte om det är för tidigt för att börja spekulera om detta än, men sommaren och allt vad den har att erbjuda i festväg är ju inte långt borta...

Finns det redan nu några låtar ni tror kommer spelas sönder runt om i Europa? De låtar jag hörde spelas mest förra året var väl

Cave - Street Carnival
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes
Mauro Picotto - New Time new Place
och Tiesto - Traffic

Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år, mycket tack vare att det är en låt, precis som de jag nyss nämde (förutom Traffic) passar bra in i såväl techno som tranceset.

Vad tror ni?
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Laszlo

Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år

alldeles säkert :)

såvida inte Armin plötsligt kommer med världens åttonde underverk eller så, blir min sommarhit ATB - Marrakech (alex morph remix) :crazy:

för övrigt släpper Rusch & Murray nya singlen "The Promise" på anjuna snart, kommer säkert bli stor...
RebeL9
misstänker att det blir den nya Güntherlåten. Eller någon låt med Da Buzz eller Underdog Project.
Det man allra minst vill höra har en tendens att bli det som blir allra mest spelat
Aendy
Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika
montana
shapeshifters - lola's theme
ScuL
Tiesto ft BT - Love comes again.

den blir verkligen spelat sönder här!
de kör den typ 50 ggr under dagen på TMF
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
Tiesto ft BT - Love comes again.

den blir verkligen spelat sönder här!
de kör den typ 50 ggr under dagen på TMF


:D vilken tur att den är så bra då :) seriöst.. den kanske inte är bra 50 ggr om dagen. Jag kan inte komma på nån trancelåt som jag tror kommer bli flitigt spelad :( antar att du menar av olika dj's laszlo.. för på radion i Sverige spelas ju ingen trance alls. :sadgreen:
Kamelen
ja..det blir väl radio-hits-only-låtarna =(.. men antar att J00F`s im not fooled kommer spelas en del (bra låt).. samt g&d remixen på above n beyonds no one on earth .. hoppas J00F-recordings pumpar ut lite digital blonde-stuff nu samt j00f vs digital blonde-stuff (00.db-aliaset)..
Laszlo
Självklart menar jag inte NRJ och dyl, utan på olika stora festivaler/fester runt om i sommar - Sensation, Mysteryland, Dance Valley, GKGG, Nature One osv.


quote:
Originally posted by Kamelen
samt g&d remixen på above n beyonds no one on earth ..


Jag hoppas du har rätt, för den äger så jävla hårt! :crazy:
jofawe
brutalt svårt att se så här innan..


Men förra året var det ju ATRC som var en sommarplåga :)

Hybrid
Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
brutalt svårt att se så här innan..


Men förra året var det ju ATRC som var en sommarplåga :)


Absolut...hur kunde jag glömma nämna den...:rolleyes: Nothing but you spelades väl ganska friskt också om jag inte är helt ute och cyklar...eller det kanske bara var PvD som spelade den mycket...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement