|
Vilka kommer bli sommarens mest spelade låtar?
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Vet inte om det är för tidigt för att börja spekulera om detta än, men sommaren och allt vad den har att erbjuda i festväg är ju inte långt borta...
Finns det redan nu några låtar ni tror kommer spelas sönder runt om i Europa? De låtar jag hörde spelas mest förra året var väl
Cave - Street Carnival
Passive Resistance - Praiseworthy Tunes
Mauro Picotto - New Time new Place
och Tiesto - Traffic
Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år, mycket tack vare att det är en låt, precis som de jag nyss nämde (förutom Traffic) passar bra in i såväl techno som tranceset.
Vad tror ni? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jag tippar på att vi kommer få höra Filterheadz - Yimanya ett X antal gånger i år |
alldeles säkert :)
såvida inte Armin plötsligt kommer med världens åttonde underverk eller så, blir min sommarhit ATB - Marrakech (alex morph remix) :crazy:
för övrigt släpper Rusch & Murray nya singlen "The Promise" på anjuna snart, kommer säkert bli stor... |
|
|
| RebeL9 |
misstänker att det blir den nya Güntherlåten. Eller någon låt med Da Buzz eller Underdog Project.
Det man allra minst vill höra har en tendens att bli det som blir allra mest spelat |
|
|
| Aendy |
| Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika |
|
|
| montana |
| shapeshifters - lola's theme |
|
|
| ScuL |
Tiesto ft BT - Love comes again.
den blir verkligen spelat sönder här!
de kör den typ 50 ggr under dagen på TMF |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
Tiesto ft BT - Love comes again.
den blir verkligen spelat sönder här!
de kör den typ 50 ggr under dagen på TMF |
:D vilken tur att den är så bra då :) seriöst.. den kanske inte är bra 50 ggr om dagen. Jag kan inte komma på nån trancelåt som jag tror kommer bli flitigt spelad :( antar att du menar av olika dj's laszlo.. för på radion i Sverige spelas ju ingen trance alls. :sadgreen: |
|
|
| Kamelen |
| ja..det blir väl radio-hits-only-låtarna =(.. men antar att J00F`s im not fooled kommer spelas en del (bra låt).. samt g&d remixen på above n beyonds no one on earth .. hoppas J00F-recordings pumpar ut lite digital blonde-stuff nu samt j00f vs digital blonde-stuff (00.db-aliaset).. |
|
|
| Laszlo |
Självklart menar jag inte NRJ och dyl, utan på olika stora festivaler/fester runt om i sommar - Sensation, Mysteryland, Dance Valley, GKGG, Nature One osv.
| quote: | Originally posted by Kamelen
samt g&d remixen på above n beyonds no one on earth .. |
Jag hoppas du har rätt, för den äger så jävla hårt! :crazy: |
|
|
| jofawe |
brutalt svårt att se så här innan..
Men förra året var det ju ATRC som var en sommarplåga :) |
|
|
| Hybrid |
| Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
brutalt svårt att se så här innan..
Men förra året var det ju ATRC som var en sommarplåga :) |
Absolut...hur kunde jag glömma nämna den...:rolleyes: Nothing but you spelades väl ganska friskt också om jag inte är helt ute och cyklar...eller det kanske bara var PvD som spelade den mycket... |
|
|
|
|