|
Vilka kommer bli sommarens mest spelade låtar? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
Tycker åxå att Filterheadz - Yimanya är grym, kommer nog spelas flitigt!!
Tror även att Tiësto´s version av Barber string for adiago kommer spelas en HEL DEL på sommarens fester runt om i europa! |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by Hybrid
Nicola Gala - Swing to harmony tror jag att kommer bli stor i sommar |
Det hoppas jag verkligen! My man Stian (LikWit) pumpar den hardcore! :D |
|
|
| LikWit |
| quote: | Originally posted by ExOn
Det hoppas jag verkligen! My man Stian (LikWit) pumpar den hardcore! :D |
hehe den är hur tajt som hälst! :clown: |
|
|
| ExOn |
| quote: | Originally posted by LikWit
hehe den är hur tajt som hälst! :clown: |
japp, alla gånger! :clown: |
|
|
| Kongo_kim |
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
hörde den nyss på ASOT
det var fan i mig det värsta drag jag hört i år. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
hörde den nyss på ASOT
det var fan i mig det värsta drag jag hört i år. |
det är ju bara en klen cover på Katana - Silence från 2000. Kolla in Gary D och Signum remixarna på den. Slår den nya med hästlängder =) |
|
|
| Daniey |
Tunade precis in på ASOT!
Nån som hörde Marco V - Automanual?????????
Blir "bara" andra timmen på asot ikväll!:thepirate |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om vi snackar utanför trancegenren (som Rebel9) så blir det lätt Nic and the family - Hej Monika |
lol, men är skön som fan både lyssna på datorn och på typ disco/klub eller whatever
| quote: | Originally posted by RebeL9
det är ju bara en klen cover på Katana - Silence från 2000. Kolla in Gary D och Signum remixarna på den. Slår den nya med hästlängder =) |
uhhmm, då har jag dåliga nyheter till dig, katana har också gjort en 2004 remake av fancy fair, ska släppas efter in silence och kommer med nya remixar,
och, nu blev jag förvånad, har gary d producerat nåt bra, trodde allt han gjorde var smör? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by montana
uhhmm, då har jag dåliga nyheter till dig, katana har också gjort en 2004 remake av fancy fair, ska släppas efter in silence och kommer med nya remixar,
och, nu blev jag förvånad, har gary d producerat nåt bra, trodde allt han gjorde var smör? |
usch =(
angående Gary D så måste du höra hans remix på Silence. Det är typ det enda bra han gjort. Och denna är riktigt bra :)
Mörk och hård. Inte alls smörig =) |
|
|
| Hybrid |
Junior Jack - Stupidisco. !
den kommer att bli störst :D
och jag gillar den :toothless
någon som har sett videon?? :crazy: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Hybrid
Junior Jack - Stupidisco. !
den kommer att bli störst :D
och jag gillar den :toothless
någon som har sett videon?? :crazy: |
jag har den som b-sida på da hype (vocal mix) 12":an, och jag tycker att den är klen, men eftersom videon är typ satisfaction part 2 så kommer den blir massiv |
|
|
| Sorrow |
| Finns mkt bra.. Min personliga favorit och en låt jag kommer spela hela sommaren är John Remedy - Ventricle (bästa släppet i år IMO).. :) |
|
|
|
|