return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
De dans-thread
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Beetje raar begin vanwege het moven van posts, maar dit is wel degelijk the one and only dans-thread! :toothless
Zo is hij trouwens begonnen...

quote:
Originally posted by Pumaz
:haha:
Ik heb ergens een lijstje met hoe mensen dansen op verscheidene muzieksoorten. Een daarvan was de 'prog knod' (met uw hoofd knikken dus)

De prog knod en de prog foot-tap, I know all about it! :toothless
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De prog knod en de prog foot-tap, I know all about it! :toothless

Hehehe, das wel juist..
Op trance kan ik ook niet dansen hoor, enkel house eigenlijk, of tenminste iets dat funky is. En breaks zijn beter dan een 4/4 vind ik voor op te dansen. Maar ja, met mijn rug kan ik sinds het einde van vorige zomer bijna niks meer doen, dus komt er toch niets van in huis :toothless
Jasperovitsj
Voor het dansen verkies ik ook absoluut house (in al zijn vormen, maar inderdaad, als het funky is gaat het des te beter!), of drum 'n bass! Das gewoon zo'n fijn ritme om op te shaken like crazy!! :crazy:
TOR
hehe op een dansvloer krijg je de gekste dingen te zien als er d'n'b gedraaid wordt...

zelf hou ik ook veel van het genre, maar op zo'n fuif verlies ik toch wel de nodige kilo's..


en salsa is ook erg leuk om op te dansen. shake those hips baby!! :crazy: :)
SilentEagle
Hebben we al een dansthread? :D
Jasperovitsj
Make one! :D
pooley
Amai was da voor zever hier allemaal.
Ni kunnen dansen op trance, wa hebt ge de voorbije jaren dan gedaan?
Jasperovitsj
Voor onze prog appreciation thread volledig gehijacked wordt maak ik maar deze dans-thread aan! Hier kan je dus alles kwijt over dansen: hoe je danst op welke stijl, pics, video's, lessen, tips, demonstraties, whatever! ;)



PS: Benny, je mag die posts over dansen uit de prog-thread naar hier verhuizen als je wilt. :)
pooley
rofl, 1 der domste threads ooit :)

Go jasper :)
Freezel
Voor de hardstylers en gabbers onder ons die van beuQQQeeeeeuuuuhh en stampeeeeeuuuuh houden:



:stongue: :stongue:

pooley
, dak die ni gepost heb !!!


/me slaps himself me een truite
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
rofl, 1 der domste threads ooit :)

Go jasper :)

Er moet toch iemand hier het niveau laaghouden? :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement