|
De dans-thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Vertel eens meer o ver die nationale danstrends? :p |
Nederlanders willen veel te graag op de podia om er dan toch als een lul uit te zien :D |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nederlanders willen veel te graag op de podia om er dan toch als een lul uit te zien :D |
Ahja toch een ding dak echt ni kan uitstaan: Mensen die op een al veel te druk podium kruipen, om er vervolgens met een pint in de pollen gewoon stil te staan. |
|
|
| djcresto |
| Een aantal weken geleden eens naar krypton geweest, vlak naast sotto's. Bij ons was een gast mee die ikzelf niet kon, vriend van vrienden. Maar die man kon dansen niet normaal. Elke keer hij begon te dansen ging je je schamen om wat jezelf maar kon. En dat mensen die goed kunnen dansen vrouwen aantrekken klopt echt wel, die jongen stond constant in de belangstelling. En derbij ook de mensen die naast hem stonden (ik ik ik ik). Maar van wat die kon is men mond verschillende keren opengevallen. Nuja die zit wel in een dansclub in Namen en is op nationaal gebied vrij sterk. Maar het mooie aan dansen is toch dat iedereen zen ding doet en doet waar hij zin in heeft. Ik heb het dan ook niet voor 'groepsdansen', waarbij iedereen op dezelfde manier gaat dansen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ahja toch een ding dak echt ni kan uitstaan: Mensen die op een al veel te druk podium kruipen, om er vervolgens met een pint in de pollen gewoon stil te staan. |
Gewoon op de dansvloer met een pint staan is al ambetant genoeg vind ik. Wat ook ergerlijk is zijn obers die bestelling komen opnemen op de dansvloer. Gewoon je drank aan de bar gaan halen zou ik zeggen.
Wat je veel in belgië ziet is dat het volk zich eerst verzameld rond de dansvloer en pas als het daar druk is de dansvloer gevuld wordt. Jammer... |
|
|
| pooley |
Ik kan me allen uitleven op EDM.
Op RnB en rock enzo begin ik ni aan want das een blamage dan.
:) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
Ik kan me allen uitleven op EDM.
Op RnB en rock enzo begin ik ni aan want das een blamage dan.
:) |
Op rnb kan ik me wel amuseren, maar enkel als ik al aan het dansen ben... Kzal bijna nooit op rnb beginne dansen. :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik heb het dan ook niet voor 'groepsdansen', waarbij iedereen op dezelfde manier gaat dansen. |
volksdansen?:D
haal die klompen maar boven!!:p |
|
|
| pooley |
Lijndansen
in za in zaiereee
tutututuutt
in za in zaire ! |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by pooley
Lijndansen
in za in zaiereee
tutututuutt
in za in zaire ! |
Afknallen. :D |
|
|
| eieregooie |
of beter nog... SQUARE DANCING... en dan vooral op COUNTRY
Da's dan ook gelijk een van de weinige muzieksoorten die ik NIET KAN UITSTAAN! :p
En verder... De echte uplifting trance heeft wel een aardig spring gehalte... maar voor dansen is D&B wel beter jah... Op prog kan ik ook heel goed me hoofdje en voetje bewegen ja :D Maar het lekkerste vinnik eigenlijk toch die fabriekshallentechno, kan je lekker op heien :D
Wat ik totaal niet kan is beuqen :toothless Je weet wel, dat befaamde hardstyle dansje... een vriend van me kan dat best aardig. Op zich lachwekkend, maar toen bleek dat het schattige meisje wat mee was naar AiB die jongen er vierkant uit beuqte kreeg ik echt een lachstuip :D |
|
|
| Bertn |
| beuqen, is da dan wa hetzelfde als hakken? want da hakdansje is ook best idioot... |
|
|
| eieregooie |
| Nee nee nee... hakken is weer anders... Das zoals in het gifje wat hier eerder gepost stond :) |
|
|
|
|