|
De dans-thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Ewel naar de grieten zien, benen bespringen etc etc |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ik heb niks tegen mensen die niet willen/kunnen dansen, zolang ze maar niet scheef tegen ne muur hangen en vies kijken naar de mensen die zich WEL willen uitleven op hun muziek. |
En mogen wij ook uw ongezouten mening over mensen die het lichamelijk niet (meer) kunnen? Ik ben hier niet de enige met een rugprobleem :(
| quote: | | wa doet ge dan in godsnaam op een trancefeest as ge ni aant dansen zijt? :conf: |
De prog-knod en foot-tap komen in trance ook goed van pas :D |
|
|
| djcresto |
lol funny
over dansen, als ik uitga dans ik meestal veel en graag, tenzij ik gedronken heb dan begin ik met iedereen te babbelen.
Dit vind ik een beetje jammer aan grote feesten daar kun je meestal enkel met je arm in de lucht staan. De tofste momenten in een discotheek zijn dan ook de momenten als het volk naar huis begint te gaan, meer plaats, al een beke losser.
Een vrouw die goed kan dansen heeft ook iets ongelooflijk sexy. Dansen op prog is mss wel iets eenvoudiger dan op trance, maar dat hangt dan vooral van de bpm af natuurlijk. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
rofl, 1 der domste threads ooit :)
Go jasper :) |
goed idee van Jasperovitsj! hier kan ik tenminste nog wa leren :stongue:
| quote: | Originally posted by djcresto
over dansen, als ik uitga dans ik meestal veel en graag... |
heb ik al vaker gezegd mah dit vind ik echt wel het fijnste aan met u op stap gaan. bij de eerste stap in de zaal/discotheek begint gij te dansen... love it! :D dv gaat ook zo zijn eh?! :D |
|
|
| djcresto |
kwas vandaag tijdens men mix ook wat danspasjes aan het uitvoeren in "the living". Sleerde ik toch niet uit op men kousen tegen de kast zeker :o
Volgens mij worden mensen op de trein naast mij ook zenuwachtig. Altijd met men discman op en telkens is er toch wel een lichaamsdeel in beweging. Tenzij ik slaap natuurlijk en dat gebeurd wel veel op den trein. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En mogen wij ook uw ongezouten mening over mensen die het lichamelijk niet (meer) kunnen? Ik ben hier niet de enige met een rugprobleem :(
|
Kdacht dat die mening in mn post vervat was? :confused: Zolang uw attitude maar positief is, moogt ge voor mijn part op uwe kop gaan staan met niks anders als een fluogele string aan (en in holland scheelt het soms ni veel of ze staan er effectief zo bij :D). |
|
|
| djcresto |
| 4 jaar geleden in Lloret kon je zo aan de mensen hun dansen zien uit welk land ze kwamen, de belgen pikte je er zo uit. Meestal lag hun niveau vrij hoog. En de denen die vielen ook op met toch wel een vrij speciale stijl. Nu, die dachten misschien hetzelfde over ons. |
|
|
| SilentEagle |
O ja... Cresto, ge zijt een schatje, en ge doet mij spontaan aan iets denken. 29 februari, 7u in de ochtend, Asta, Perry O'Neil, Pinkbox Special - Simple.
:crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
O ja... Cresto, ge zijt een schatje, en ge doet mij spontaan aan iets denken. 29 februari, 7u in de ochtend, Asta, Perry O'Neil, Pinkbox Special - Simple.
:crazy: |
toen moest je niet eens bewegen, de bass deed het werk voor je, alles in men maag en darmen viel toen op zijn plaats. Derna alles in het werk gesteld om die plaat te vinden, en het blijft een superschijf maar nooit heeft ze mij het gevoel gegeven van toen. Super! :D :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
4 jaar geleden in Lloret kon je zo aan de mensen hun dansen zien uit welk land ze kwamen, de belgen pikte je er zo uit. Meestal lag hun niveau vrij hoog. En de denen die vielen ook op met toch wel een vrij speciale stijl. |
Vorig jaar zijn wij daar ook tot die conclusie gekomen :D
Lloret was trouwens de laatste plaats waar ik (echt) gedanst heb.
| quote: | | kwas vandaag tijdens men mix ook wat danspasjes aan het uitvoeren in "the living". Sleerde ik toch niet uit op men kousen tegen de kast zeker:o |
Ik zie het al voor mij :stongue: |
|
|
| SilentEagle |
Ik heb hetzelfde, Cresto... Blijft een heerlijk plaatje, maar da moment van rondkijken en met zn allen beseffen van "wa voor een BOM ben ik hier voort eerst aant horen?!" komt nimeer terug. Tenzij met de volgende plaat natuurlijk. :D
Vertel eens meer o ver die nationale danstrends? :p |
|
|
| SilentEagle |
| Dj Cresto in the mix, move & groove @ The Living. Heheheh... |
|
|
|
|